  • 1. Data: 2006-08-13 17:31:52
    Temat: Inteligo vs PKO+dostęp inetrnetowy
    Od: ianus <U...@o...pl>

    Zastanawiam się nad zamianą obecnego konta w PKO z dostępem via net na
    "czyste" Inteligo. Zalety tego rozwiązania to przede wszystkim mniejsze
    koszty posiadania. Ale jakie są wady? Bankomaty te same. Operacje w
    oddziale banku w zasadzie te same. Czy konto tradycyjne ma jeszcze
    obecnie jakieś przewagi?

    Pozdr.
    JS

  • 2. Data: 2006-08-13 17:40:58
    Temat: Re: Inteligo vs PKO+dostęp inetrnetowy
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    ianus napisał(a):

    > koszty posiadania. Ale jakie są wady? Bankomaty te same. Operacje w
    > oddziale banku w zasadzie te same.

    "W zasadzie te same"? Dla kont inteligo możliwe są TYLKO wpłaty
    gotówkowe (po uprzednim podaniu danych wpłacającego/danych posiadacza
    rachunku/numeru rachunku - nie "na dowód") oraz wypłaty z KARTY (w
    placówkach posiadających terminal karciany). Nic ponadto.

  • 3. Data: 2006-08-13 19:07:38
    Od: melipone <h...@o...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

> [...]
    > rachunku/numeru rachunku - nie "na dowód") oraz wypłaty z KARTY (w
    > placówkach posiadających terminal karciany). Nic ponadto.

    ja ostatnio dostałem takiego majla od inteligo:

    Czy wiesz, że w każdej agencji PKO BP SA możesz wypłacić gotówkę?
    Potrzebna jest tylko Twoja karta i dla Twojego bezpieczeństwa dowód
    osobisty lub paszport. Adres najbliższej (cut) - napisali w każdej,
    choć osobiście mi bankomat wystarcza ;)

  • 4. Data: 2006-08-14 07:03:53
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    melipone napisał(a):
> [...]
    > Potrzebna jest tylko Twoja karta i dla Twojego bezpieczeństwa dowód
    > osobisty lub paszport. Adres najbliższej (cut) - napisali w każdej,

    Ale nie wszystkie oddziały posiadają terminale.