  • 1. Data: 2006-08-13 17:32:08
    Temat: Inteligo vs PKO+dostęp internetowy
    Od: ianus <U...@o...pl>

    Zastanawiam się nad zamianą obecnego konta w PKO z dostępem via net na
    "czyste" Inteligo. Zalety tego rozwiązania to przede wszystkim mniejsze
    koszty posiadania. Ale jakie są wady? Bankomaty te same. Operacje w
    oddziale banku w zasadzie te same. Czy konto tradycyjne ma jeszcze
    obecnie jakieś przewagi?

    Pozdr.
    JS

  • 2. Data: 2006-08-14 09:42:15
    Temat: Re: Inteligo vs PKO+dostęp internetowy
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    ianus wrote:

> [...]
    > mniejsze koszty posiadania. Ale jakie są wady? Bankomaty te same.
    > Operacje w oddziale banku w zasadzie te same. Czy konto tradycyjne ma

    Debet w PKO bez prowizji za przyznanie, w Inteligo płatny

  • 3. Data: 2006-08-14 11:13:33
    Od: "Slawek Kos" <s...@g...pl>

    ianus <U...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > "czyste" Inteligo. Zalety tego rozwiązania to przede wszystkim mniejsze
    > koszty posiadania. Ale jakie są wady? Bankomaty te same. Operacje w

    Jakie "Operacje w oddziale banku" masz w Inteligo?

    > Czy konto tradycyjne ma jeszcze
    > obecnie jakieś przewagi?

    - wypłaty w oddziale (w kasie) na dowód bez prowizji
    - karta kredytowa do konta

  • 4. Data: 2006-08-14 12:03:20
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Witaj ianus!

    W Twoim liście datowanym 13 sierpnia 2006 (19:32:08) można przeczytać:

    > Ale jakie są wady?

    Najprostsze, przelew z konta droższy o 49gr. Reszta Ubezpieczenie,
    doładowanie konta telefonicznego, Fundusze Inwestycyjne, OFE jednakie
    dla obu.

    a jedyny plus obecnie to natychmiastowy Inteligo SMS o stanie konta,
    ale to kwestia czasu, gdy w PKO Inteligo się pojawi.

    --
    Pozdrowienia,
    oboista

  • 5. Data: 2006-08-14 19:56:28
    Od: "Stan" <S...@o...pl>

    Miałem konto w podrabianym Inteligo i oryginalnym Inteligo, każdy kto używał
    wie, że nie ma porównania.