  • 1. Data: 2003-07-23 18:01:12
    Temat: ROR we Wrocławiu
    Od: k...@f...ae.katowice.pl

    Witam, muszę otworzyć ror-a we Wrocławiu. Czy polecacie któryś z oddziałów
    BZWBK ze względu na miłą obsługę???
    Dzięki za opinie
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-07-23 20:29:47
    Temat: Re: ROR we Wrocławiu
    Od: "TomasZ" <c...@g...pl>

    Użytkownik <k...@f...ae.katowice.pl> napisał w wiadomości
    > Witam, muszę otworzyć ror-a we Wrocławiu. Czy polecacie któryś z
> [...]

    We Wrocławiu podobnie jak w całej Polsce banków od groma. Czemu
    kierujesz sie w strone BZWBK tego nie wiem. Sądzę,że miła obsługa zależy
    od zachowania klienta na "dzień dobry".
    Pozdrawiam TomasZ

  • 3. Data: 2003-07-23 20:58:13
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    23 Jul 2003 20:01:12 +0200, w <3...@n...onet.pl>,
    k...@f...ae.katowice.pl napisał(-a):

    > Witam, muszę otworzyć ror-a we Wrocławiu. Czy polecacie któryś z oddziałów
    > BZWBK ze względu na miłą obsługę???

    Ja polecam oddział na pl. Strzegomskim :)

  • 4. Data: 2003-07-24 07:38:42
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik <k...@f...ae.katowice.pl> napisał w wiadomości
    > Witam, muszę otworzyć ror-a we Wrocławiu. Czy polecacie któryś z oddziałów
> [...]

    We Wrocławiu to polecałbym Lukasa. Ciekawy oddział jest na Świdnickiej. Jego
    karty pozwalają bezpłatnie wyciągać pieniążki z bankomatów BZWBK.
    Skoro masz dostęp do internetu możesz się zastanowić nad e-kontem Lukasa.

    Piotrek
    PS
    BZWBK odradzam. Chyba, że chcesz notorycznie skłaądać jakieś reklamacje i
    dopłacać do interesu.

  • 5. Data: 2003-07-24 08:11:49
    Od: "Damian" <s...@...pl>

    Użytkownik "Piotr Solarz" <p...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > karty pozwalają bezpłatnie wyciągać pieniążki z bankomatów BZWBK.
    > Skoro masz dostęp do internetu możesz się zastanowić nad e-kontem Lukasa.

    jako uzytkownik e-konta podpisuje sie pod ta informacja, ale z sentymentem
    wspominam przemila obsluge w II Oddzialem PKO BP Rynek XX (nie pamietam
    numeru)
    w wielu sytuacjach i regularnych wizytach (odbieralem wyciagi osobiscie)
    utwierdzilem sie profesjonalizmem i mila obsluga mnie przez Panie z 2 pietra

    no jedno podtkniecie bylo w ciagu kilku lat... raz przyslali wyciag do domu
    mimo iz zastrzeglem aby tego nie robili..

  • 6. Data: 2003-07-25 10:25:20
    Temat: Re: ROR we WrocBawiu
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    k...@f...ae.katowice.pl napisaB(a):

    > Witam, musz otworzy ror-a we WrocBawiu. Czy polecacie który[ z oddziaBów
    > BZWBK ze wzgldu na miB obsBug???
    > Dziki za opinie
    > Krzysiek

    Czy to konto potrzebne Tobie, aby pracodawca przelewal Ci pensje? To w takim razie
    polecam:
    1. Konto e-direct standard VW Bank
    Prowadzone jest za darmo, daja darmowy token do transakcji internetowych, darmowa
    karte VE. Dzieki tej karcie mozesz spokojnie wyplacac z dowolnego bankomatu, ktory
    przyjmuje Visy, cala lub pol pensji (od 400 nie pobieraja prowizji za wyplate).
    Oczywiscie ta karta mozna tez robic zakupy w sklepie. Nie bez znaczenia jest tez
    fakt, ze telefon do kontaktow z nimi jest darmowy. Mozna spokojnie sprawdzac biezace
    saldo przez telefon.
    2. eKonto mBank
    Tez jest za darmo. Nie nalezy tylko brac wyciagow, bo sa platne. mBank umozliwia
    swoja karta VE do eKonta pobierac za darmo z bankomatow Euronetu. Euronet wypluwa od
    50 wzwyz. Urzadzenia tej sieci znajdziesz glownie w duzych centrach handlowych
    (Borek, Bielany, Galeria Dominkanska, Korona, Tesco na Dlugiej, TGG, Hala
    Strzegomska) i na najwazniejszych ulicach w miescie (Swidnicka, Pilsudskiego, Rynek,
    Pl. Grunwaldzki). Na peryferiach juz jednak trudniej znalezc, a przydaloby sie w
    takich miejscach jak Biskupin (Wittigowo), pl. Staszica (kiedys tu byl!!!),
    Kasprowicza/Zmigrodzka (Rozanka, Polanka), krzyzowka na Psim Polu, Lesnica
    (Stablowice, Strachowice), Powst. Sl. (Park Poludniowy).
    mBank daje Ci jeszcze mozliwosc bezplatnego bawienia sie w fundusze inwestycyjne. Ma
    tez w ofercie Karte Kredytowa.
    3. Inteligo w PKO BP
    Tu trzeba caly czas utrzymywac miesiecznie stowe, aby nie pobierali oplaty za
    prowadzenie. Placisz tylko zlotowke miesiecznie za karte, ale masz za to bez
    ograniczen dostep do 1700 bankomatow PKO w calej Polsce.

    Jesli jednak wolisz cos bardziej marmurkowego i lubisz chodzic do oddzialow, to
    polecam tylko dwa:
    1. e-konto lub e-konto PRO Lukasa
    Maja z 6 placowek w miescie. Wlasciwie obsluga w kazdej jest mila, ale do niektorych
    przychodzi strasznie duzo ludzi i nalezy odczekac w kolejce (na szczescie na
    siedzaco popijajac kawka lub herbatka). Najwieksze kolejki sa na Pilsudskiego (jesli
    czekanie z 5-6 minut mozna nazwac kolejka). Prawie zupelnie nia ma kolejek na
    Swidnickiej. Duzo tez zalezy o ktorej sie przychodzi do banku. Szczyt zwykle
    przypada od 10.00 do 17.00. Najlepiej chodzic rano lub wieczorem. Sa otwarci od 8.00
    do 20.00.
    2. multibank
    CUF przy hotelu Dorint (wejscie od Sw. Mikolaja).
    To jest najlepsza placowka bankowa jaka widzialem. Nie dosc, ze obsluga mila i
    kompetentna, to jeszcze maja ciekawy wystroj lokalu. Mozna posiedziec na wygodnych
    fotelach, popic kawke z automatu, poczytac ich ultoki. Maja tez 4 stanowiska
    komputerowe, ktore sa tak skonstruowane, ze mozna przy nich bezpiecznie
    przeprowadzac operacje na multikoncie. Te komputery daja tez dostep do mBanku! Mozna
    smialo wiec najpierw wplacic gotowke na multikonto, a za chwile zasiasc do kompa i
    przelewac dalej swoje pieniadze. Maja tez strefe 24h, gdzie jest bankomat Euronetu,
    kiosk internetowy i telefony do laczenia sie za free z multilinia. Pod tym wzgledem
    multibank jest najbardziej otwarty dla klienta ZAWSZE!
    3. eurobank
    Jeszcze sie nie pojawil, ale juz mozna obserwowac jak powstaje rowniez sympatyczna
    placowka bankowa (takze hotel Dorint, wejscie od Kielbasniczej).

  • 7. Data: 2003-07-25 17:45:56
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik <k...@f...ae.katowice.pl> napisał w wiadomości
    > Witam, muszę otworzyć ror-a we Wrocławiu. Czy polecacie któryś z oddziałów
> [...]

    BZ WBK odradzam zdecydowanie, a szczegolnie oddzial
    17 na skrzyzowaniu Powstancow Slaskich i Hallera...
    Trzymaj sie od niego z daleka!

    Osobiscie polecam Lukas BANK, poniewaz mozna korzystac
    za darmo z bankomatow BZ WBK, ktorych we Wroclawiu
    jest sporo, a koszty sa nizsze.

    Michal Letowski

  • 8. Data: 2003-07-25 22:02:45
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@m...emaila.pl>

    k...@f...ae.katowice.pl wrote:
    > Witam, muszę otworzyć ror-a we Wrocławiu. Czy polecacie któryś z oddziałów
    > BZWBK ze względu na miłą obsługę???

    polecam tylo Multibank, placówka koło Rynku!
    najlepszy system internetowy ebanku ;-)))

    MJ

  • 9. Data: 2003-07-27 20:07:52
    Od: "Colberg " <c...@N...gazeta.pl>

    Witam!

    Widzę że odpowiadający przede mną zrobili niezłą antyreklamę BZWBK... :-)
    Bank jak bank. Ja jednak bardzo sobie chwalę!!! Nie ma znaczenia w jakiej
    placówce założysz ROR. BZWBK ma odmiejscowione rachunki (system ICBS) - każdą
    operację na rachunku możesz dokonać w dowolnej placówce.
    I tak naprawdę warto obsługiwać konto przez net - baaardzo rzadko bywam w
    oddziale (2 lub 3 razy do roku).

    Colberg

  • 10. Data: 2003-07-29 10:27:46
    Temat: Re: ROR we Wroc?awiu
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    Colberg <c...@N...gazeta.pl> napisa?(a):

    > Witam!
    >
    > Widz? ?e odpowiadaj?cy przede mn? zrobili niez?? antyreklam? BZWBK... :-)
    > Bank jak bank. Ja jednak bardzo sobie chwal?!!! Nie ma znaczenia w jakiej
    > placówce za?o?ysz ROR. BZWBK ma odmiejscowione rachunki (system ICBS) - ka?d?
    > operacj? na rachunku mo?esz dokona? w dowolnej placówce.
    > I tak naprawd? warto obs?ugiwa? konto przez net - baaardzo rzadko bywam w
    > oddziale (2 lub 3 razy do roku).

    Ja odradzam BZ WBK. To najbardziej uciazliwe konto dla klienta.
    Oto najwazniejsze wady:
    1. Wygorowane oplaty - prowadzenie 6 PLN/mies., przelewy platne (nawet te
    internetowe), karta platna i brzydka
    2. Nie ksieguja III sesji Elixiru w tym samym dniu. Tak wiec jak pracodawca przelewa
    pieniadze w piatek ostatnia sesja, to najwczesniej bedziesz mogl je wybrac karta we
    wtorek rano. W poniedzialek tez juz mozesz, ale tylko w kasie i za oplata (3 zl od
    wyplaty). Tak wiec lepiej miec konto np. w mBanku, to do pieniedzy mozesz sie juz
    dobrac w piatek o 19.00. Jest roznica, piatek wieczor, a wtorek rano?
    3. Rachunek jest nieoprocentowany. To i tak nie ma wiekszego znaczenia, ale jakos
    lubie czytac w historii rachunku, ze bank oprocz pobierania oplaty dopisuje mi pare
    groszy.
    4. W oddzialach trzeba unikac pracownikow starej daty (zwlaszcza kobiet
    przedemerytalnych). Sa oni przystosowani do starego systemu rodem z PRLu. Nie
    potrafia zrobic najprostszej operacji, np. dopisanie nowego odbiorce przelewow
    elektronicznych. Ale chyba juz sie powoli wykruszaja i zostana sami mlodzi, ktorzy
    sa bardziej w tym bystrzy.
    5. Karta dziala z poslizgiem (patrz pkt. 2). Pieniadze, ktore przyjda Ci na konto
    masz na karcie dopiero na drugi dzien.