  • 1. Data: 2003-07-23 14:55:04
    Temat: mBank - sesje elixiru - pytanie
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Pytanie moje raczej z ciekawosci: w jakich godzinach
    i jak dokladnie (ze strony technicznej) odbywaja sie
    sesje elixirow?

    Na stronach mBanku sa podane godziny: 12.00, 15.00,
    19.00. Ja jednak zaobserwowalem, ze tak naprawde to
    te godziny sa nieco przesuniete. Czasem na moim
    koncie pieniadze pojawiaja sie dopiero o 15.30
    zamiast o 15.00.

    Nie jest to wina mojego zegarka. Nie spieszy mi sie
    na pewno o pol godziny;)

    Watpie, by byl to wynik dlugiego przetwarzania danych
    przez komputery. Jezeli tak to moj PC na biurku jest
    szybszy od mBankowych serwerow;)

    Czy to dlatego, ze przetwarzanie danych nie rozpoczyna
    sie automatycznie i musi je w jakis sposob zainicjowac
    czlowiek ktory czasami zaspi;)?

    pozdrawiam - tan

    wytnij "nos." z adresu: t...@n...o2.pl

  • 2. Data: 2003-07-23 16:00:02
    Temat: Re: mBank - sesje elixiru - pytanie
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "tan" <t...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szybszy od mBankowych serwerow;)
    >
    > Czy to dlatego, ze przetwarzanie danych nie rozpoczyna
    > sie automatycznie i musi je w jakis sposob zainicjowac

    A ty myślisz, że komputery są na światło i przetwarzanie danych nie zajmuje
    czasu.
    Po za tym to zupełnie inaczej działa. Więc cały twój tok rozumowania jest do
    niczego.

  • 3. Data: 2003-07-24 04:55:12
    Od: "david" <d...@p...fm>

> [...]
    > 19.00. Ja jednak zaobserwowalem, ze tak naprawde to
    > te godziny sa nieco przesuniete. Czasem na moim
    > koncie pieniadze pojawiaja sie dopiero o 15.30

    i dobrze zaobserwowałeś, bo sesje są o 12 15 i 19 i trwają mniej więcej 30
    min., i w tym czasie następuje księgowanie przelewów przychodzących. Nie ma
    obaw, wszystko jest w porządku :)

    pozdr
    david

  • 4. Data: 2003-07-24 07:51:06
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    poilkj wrote:
    > Użytkownik "tan" <t...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    [...]

    > A ty myślisz, że komputery są na światło i przetwarzanie danych nie zajmuje
    > czasu.

    Bez komentarza...

    > Po za tym to zupełnie inaczej działa.

    Swietnie... Sam bym na to nie wpadl...

    > Więc cały twój tok rozumowania jest do
    > niczego.

    Dziekuje za konkretna odpowiedz. ;)

    Podsumowujac: zapytalem sie "jak dokladnie (ze strony
    technicznej) odbywaja sie sesje elixirow?" gdyz po
    prostu tego nie wiem. W odpowiedzi kolega wlasnie
    uswiadomil mi, ze ja nie mam pojecia wiem jak te sesje
    sie odbywaja.
    Niezwykle pouczajace;)

    pozdrawiam - tan

    wytnij "nos." z adresu: t...@n...o2.pl