  • 11. Data: 2003-08-01 11:56:54
    Temat: Re: ROR we Wrocławiu
    Od: "Bozena" <b...@g...pl>

    Witam,

    -Przetrzymywanie tanich przelewów.
    -drogi w obsłudze
    -na infolinii doradzają jako remedium na kłopoty z szyfrowaniem stron
    wyłączenie opcji "Ostrzegaj przy przełączeniu pomiędzy szyfrowanym i
    nieszyfrowanym połączeniem" mówiąc, że to zalecenie informatyków.
    -wiele innych śmiesznych uwag typu: "Nasz system jest tak dobry, że to nie
    możliwe, żeby coś nie działało"

    Już nie pamiętam wszystkiego. Zrezygnowałam około rok temu, byłam u nich
    przez rok.

    Bozena

    http://www.gazeta.pl/usenet/