  • 1. Data: 2002-09-25 04:56:13
    Temat: RFN - jaki bank
    Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl>

    Jakie konto najłatwiej założyć w RFN lub w UE? Wymagania:
    - założenie (niekoniecznie) i dostęp przez Internet,
    - tanie prowadzenie (do 5 E/miesiąc), najlepiej darmowe.
    - prywatne lub osobiste

    Potrzebuję konto do bardzo drobnych, występujących rozliczeń z UE.

    Proszę o linki, google niestety niewiele pomogły
    Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
    Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

  • 2. Data: 2002-09-25 07:29:18
    Temat: Re: RFN - jaki bank
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał

    > Jakie konto najłatwiej założyć w RFN lub w UE? Wymagania:
    > - założenie (niekoniecznie) i dostęp przez Internet,
    > - tanie prowadzenie (do 5 E/miesiąc), najlepiej darmowe.
    > - prywatne lub osobiste

    Citek jest za free jak ma sie srednie saldo 2,5k euro, kk silver vc za free;
    Sparkasse kosztuje 7,5euro/mc
    Inne nie pamietam...

    pzd

  • 3. Data: 2002-09-25 08:14:19
    Od: "Majus74" <g...@p...onet.p>

    Witam,
    Ja używam Deutsche Bank 24 do tranzakcji na eBay'u.
    Bezpłatne pod warunkiem że ma się srednie saldo powyżej 2,5k.
    Jeżeli Niemcy wplacają ONLINE, kasa wplywa często tego samego dnia.
    Niestety nie moge sobie zrobić przez Internet przelewu na konto w Polsce.
    Jest to możliwe tylko do krajów UE.

    PZDR
    Andrzej

  • 4. Data: 2002-09-25 08:26:40
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Ja używam Deutsche Bank 24 do tranzakcji na eBay'u.
    (..)

    A mógłbyś napisać jakie dokumenty musiałeś przedstawić przy zakładaniu ?

    Pix

  • 5. Data: 2002-09-25 08:28:40
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Tak z ciekawosci.
    Czy w miedzyczasie nie zmienila sie nazwa tego panstwa?

    Karol

  • 6. Data: 2002-09-25 09:44:18
    Od: Michal Rolka <m...@p...onet.pl>

    Karol wrote:

    > Tak z ciekawosci.
    > Czy w miedzyczasie nie zmienila sie nazwa tego panstwa?

    http://ambasadaniemiec.pl/www/botschaft.php?pid=49&l
    g=pl

    Michał

  • 7. Data: 2002-09-25 09:49:57
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tak z ciekawosci.
    > Czy w miedzyczasie nie zmienila sie nazwa tego panstwa?

    Oczywscie, ze nie.
    RFN po wchlanieciu 5 wschodnich landow pozostala RFN.
    NRD juz nie ma.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2002-09-25 09:54:39
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Oczywscie, ze nie.
    > RFN po wchlanieciu 5 wschodnich landow pozostala RFN.
    > NRD juz nie ma.

    Ze stron ambasady wynika, ze nie zmienili.
    Wydawalo mi sie,ze oni teraz sa tylko Niemcy, ale widac ze zle mi sie
    wydawalo.

    Karol