  • 1. Data: 2005-01-22 22:46:52
    Temat: Re: RATY 0%
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Artur" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f006e130.0501210728.1e00b48b@posting.google.com
> [...]
    > Raty 0% - (3x0) (20x0%)itd....
    > Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania równa się ... UWAGA - 0%.
    > Jedynym kosztem dla klienta jest DOBROWOLNE ubezpieczenie kredytu i
    > tutaj haczyk dobrowolne ale jako forma zabezpieczenia kredytu
    > obowiązkowe... Czyli w momencie brania kredytu - nie musicie brać
    > ubezpieczenia ale nie macie zdolności kredytowej jeżeli go nie
    > weźmiecie. Proste jak konstrukcja młotka. Pozdrawiam.
    > P.S. Koszty kredytu częściowo oczywiście pokrywa sklep - więc nie
    > bardzo można wtedy negocjować cenę, lub można ale w bardziej

    Kupuję coś za 4500 zł i chcę to wziąć na raty 0% => 10 x 450 zł... ile
    wynosi takie ubezpieczenie kredytu ??

  • 2. Data: 2005-01-23 12:59:02
    Od: "olimp510" <i...@o...pl>

    8 % z tego co ostatnio sie orietowałem
    Pz.

  • 3. Data: 2005-01-23 15:30:50
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli *Krzysztof 'kw1618' z Warszawy*
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Kupuję coś za 4500 zł i chcę to wziąć na raty 0% => 10 x 450 zł... ile
    > wynosi takie ubezpieczenie kredytu ??

    Jeśli kredyt udziela Lukas*, ubezpieczenie nie jest obowiązkowe.

    * kupowałem w MM i tak było.

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz and http://plumowski.swistak.pl