  • 1. Data: 2005-01-23 08:58:38
    Temat: Bezpieczeństwo przeglądarek internetowych - raport CERT Polska.
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    Może troszkę OT... ale warto się zapoznać, zwłaszcza, że trudno CERT
    zarzucić jakąś stronniczość.

    http://www.cert.pl/PDF/Raport_CP_przegladarki.pdf

    Pozdrawiam,
    Bogusz.

  • 2. Data: 2005-01-23 10:40:37
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Bogusz wrote:
    > Może troszkę OT... ale warto się zapoznać, zwłaszcza, że trudno CERT
    > zarzucić jakąś stronniczość.
    >
    > http://www.cert.pl/PDF/Raport_CP_przegladarki.pdf

    Hmm, tylko ja widze nieopisane wykresy?
    No i wydaje mi sie, że w paru miejscach
    brakuje jakby tekstu...

    pozdrawiam
    Ralf

  • 3. Data: 2005-01-23 10:54:21
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Ralf" <r...@i...bezspamu.pl> wrote in message
    > Hmm, tylko ja widze nieopisane wykresy?
    > No i wydaje mi sie, że w paru miejscach
    > brakuje jakby tekstu...

    Ja tez tak mam.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 4. Data: 2005-01-23 13:12:34
    Temat: Re: Bezpieczenstwo przegladarek internetowych - raport CERT Polska.
    Od: "Sumik" <s...@n...pl>

    > Moze troszke OT... ale warto sie zapoznac, zwlaszcza, ze trudno CERT
    > zarzucic jakas stronniczosc.

    przeczytaj ostatni akapit nad tabelka na stronie 4
    pozdr.

  • 5. Data: 2005-01-23 13:31:09
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Sumik said the following On 2005-01-23 14:12:

    > przeczytaj ostatni akapit nad tabelka na stronie 4
    > pozdr.
    Ale już do następnego paragrafu (pierwszego pod tabelką) nie doszedłeś ? :-)

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 6. Data: 2005-01-23 13:51:44
    Od: "Sumik" <s...@n...pl>

    > Ale już do następnego paragrafu (pierwszego pod tabelką) nie doszedłeś ?
    > :-)

    "doszedlem" i co z tego?

    inny przyklad - Winamp - tez uwazany za najbardziej dziurawy software w
    swojej kategorii, zgadnij dlaczego...?

  • 7. Data: 2005-01-23 14:10:39
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-23 14:51, Użytkownik Sumik napisał:

    > inny przyklad - Winamp - tez uwazany za najbardziej dziurawy software w
    > swojej kategorii, zgadnij dlaczego...?

    Bo miał najwięcej dziur?;-)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 8. Data: 2005-01-23 14:19:56
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Sumik said the following On 2005-01-23 14:51:

    > "doszedlem" i co z tego?
    >
    > inny przyklad - Winamp - tez uwazany za najbardziej dziurawy software w
    > swojej kategorii, zgadnij dlaczego...?
    To z tego, że nawet w przytoczonym przez Ciebie paragrafie jest użyte
    sformułowanie "... postawienie tezy, że ..."
    A w następnym jest, że tą zależnośc należy (przynajmniej teraz)
    traktować z dużą ostrożnością.

    Poza tym ...
    jeśli nawet "bezpieczeństwo" firefoxa wynika z jego małej popularności
    to... co mnie to obchodzi ? Mnie obchodzi to, że mam o wiele mniejszą
    szansę złapać jakieś świństwo niż używając IE.

    KJ
    (Podobnie z FooBar2000 :-) )

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 9. Data: 2005-01-23 14:36:08
    Od: "Sumik" <s...@n...pl>

> [...]
    > sformułowanie "... postawienie tezy, że ..."
    > A w następnym jest, że tą zależnośc należy (przynajmniej teraz) traktować

    a logicznie rzecz biorac nie myslisz ze ta teza jest sluszna?

> [...]
    > to... co mnie to obchodzi ? Mnie obchodzi to, że mam o wiele mniejszą
    > szansę złapać jakieś świństwo niż używając IE.

    i slusznie :) ja rowniez uzywam firefoxa, bo po prostu jest dla mnie
    wygodniejszy...

    a nigdy nie pozwole sobie na stwierdzenie ze MSIE ma wiecej dziur :)

  • 10. Data: 2005-01-23 14:40:57
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Sumik said the following On 2005-01-23 15:36:

    > a logicznie rzecz biorac nie myslisz ze ta teza jest sluszna?

    Myślę. Ale ... jaka jest to zależność ? logarytmiczna ? proporcjonalna ?
    wykładnicza?

    Bez tego niestety możemy sobie gdybać.
    [...]

    > a nigdy nie pozwole sobie na stwierdzenie ze MSIE ma wiecej dziur :)

    Dlaczego ? Przecież ma? ;-)
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl