  • Data: 2003-11-27 16:08:04
    Temat: Re: Pytanko do użytkowników kont elektronicznych
    Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bq51ul$fps$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > W mbanku od momentu założenia konta ;-)))

    A takze na pewno w Lukasie, VW Bank.

    > Nie, jeszcze Inteligo tak ma, ale przesyłają wyciągi emalią i można
    > sobie archiwizować, jak ktos widzi potrzebę.

    Archiwizowac mozna, ale juz danych pojedynczej operacji wtedy nie
    wydrukujesz latwo na jednej kartce (bez specjalnych zabiegow edytorskich).

    > TTTM

    Hmmm.... Kiedys potrzebowalem potwierdzenie wykonania przelewu z BZWBK
    sprzed 6 miesiecy. Dysponenci twierdzili, ze ... nie sa się, bo zbyt dawno.
    Po agresywnych interwencjach pozwolono mi zlozyc "podanie na pismie". Papier
    nalezalo sobie przyniesc samodzielnie (na szczescie to bylo obok mojej
    pracy, gdzie mialem jeszcze troche papieru ;)). 2 tyg. pozniej (po
    rozpatrzeniu podania, za co oplata 5zl) otrzymalem zmiety kwadracik, 1/4
    zlecenia przelewu z pieczatka sprzed 6. mies., ktore to zlecenie kiedys
    wydrukowalem zreszta na wlasnej drukarce.
    To bylo juz ze 2 lata temu, moze teraz jest lepiej. Albo gorzej ;)

    --
    Robert