  • 1. Data: 2003-11-27 14:29:13
    Temat: Pytanko do użytkowników kont elektronicznych
    Od: "gaper" <g...@W...pl>

    Witam,
    pytanko: do jakiego okresu wstecz możecie sprawdzić historię rachunku ?
    Zastanawiam się czy tylko WBKBZ ograniczył do 3 m-cy :-O, po historię
    powyżej 3 m-cy prawdopodobnie należy się udać do banku i zapłacić dodatkową
    daninę za wyciąg:-(((
    pozdr.

  • 2. Data: 2003-11-27 14:30:31
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Witam,
    > pytanko: do jakiego okresu wstecz możecie sprawdzić historię rachunku ?

    W mbanku od momentu założenia konta ;-)))

    > Zastanawiam się czy tylko WBKBZ ograniczył do 3 m-cy :-O,

    Nie, jeszcze Inteligo tak ma, ale przesyłają wyciągi emalią i można sobie
    archiwizować, jak ktos widzi potrzebę.

    TTTM

    ;-))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-11-27 14:54:45
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > W mbanku od momentu założenia konta ;-)))

    > Nie, jeszcze Inteligo tak ma, ale przesyłają wyciągi emalią i można
    sobie
    > archiwizować, jak ktos widzi potrzebę.

    W ePKO od początku założenia tam rachunku.

  • 4. Data: 2003-11-27 16:08:04
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bq51ul$fps$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > W mbanku od momentu założenia konta ;-)))

    A takze na pewno w Lukasie, VW Bank.

    > Nie, jeszcze Inteligo tak ma, ale przesyłają wyciągi emalią i można
    > sobie archiwizować, jak ktos widzi potrzebę.

    Archiwizowac mozna, ale juz danych pojedynczej operacji wtedy nie
    wydrukujesz latwo na jednej kartce (bez specjalnych zabiegow edytorskich).

    > TTTM

    Hmmm.... Kiedys potrzebowalem potwierdzenie wykonania przelewu z BZWBK
    sprzed 6 miesiecy. Dysponenci twierdzili, ze ... nie sa się, bo zbyt dawno.
    Po agresywnych interwencjach pozwolono mi zlozyc "podanie na pismie". Papier
    nalezalo sobie przyniesc samodzielnie (na szczescie to bylo obok mojej
    pracy, gdzie mialem jeszcze troche papieru ;)). 2 tyg. pozniej (po
    rozpatrzeniu podania, za co oplata 5zl) otrzymalem zmiety kwadracik, 1/4
    zlecenia przelewu z pieczatka sprzed 6. mies., ktore to zlecenie kiedys
    wydrukowalem zreszta na wlasnej drukarce.
    To bylo juz ze 2 lata temu, moze teraz jest lepiej. Albo gorzej ;)

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-11-27 17:54:53
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > A takze na pewno w Lukasie, VW Bank.

    Co do lukasa - to zdaje sie , tylko 999 dni ...

    SP

  • 6. Data: 2003-11-27 18:12:07
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bq5e5n$71t$...@n...news.tpi.pl,
    Stasio Podróżnik <d...@n...gazeta.pl>:
    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bq57i2$p67$1@topaz.icpnet.pl...
    >

    > Co do lukasa - to zdaje sie , tylko 999 dni ...

    Skad takie wiesci?

    Wklejam z systemu trans. Lukasa:

    2000-09-03 Pobranie prowizji - 2.50 144.00
    2000-09-02 Pobranie prowizji - 3.50 146.50
    2000-08-30 Pobranie prowizji - 50.00 150.00

    Nie chce mi sie liczyc dni, ale tak na oko to chyba wiecej niz 999 dni temu?

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-11-27 18:16:13
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Robert wrote:

    [...]

> [...]
    > 2000-08-30 Pobranie prowizji - 50.00 150.00
    >
    > Nie chce mi sie liczyc dni, ale tak na oko to chyba wiecej niz 999 dni temu?

    ficzer jest taki, że można podać datę od (podałeś 1 września 2000?) albo
    liczbę dni wstecz. System nie pozwala wprowadzić więcej niż 999 dni
    wstecz. Ale datę mozna chyba dowolną.
    KJ

  • 8. Data: 2003-11-27 19:44:53
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    b...@b...kjonca.bogus,
    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>:

    > ficzer jest taki, że można podać datę od (podałeś 1 września 2000?)

    Jak widac, nie :)
    Ale byl to zakres dat.

    > albo liczbę dni wstecz. System nie pozwala wprowadzić więcej niż 999
    > dni wstecz.

    No i wystarczy, o ile:

  • 9. Data: 2003-11-27 20:50:48
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Nov 2003 20:44:53 +0100,
    osoba podpisana: Robert <u...@o...pl>
    napisała:
    > b...@b...kjonca.bogus,

    >>> 2000-09-02 Pobranie prowizji - 3.50 146.50

    > Jak widac, nie :)
    A fakt ten sierpień mi umknął. :-)
    > Ale byl to zakres dat.

    Byc może. Nie chciało mi się teraz logować :-P

    Oczywiście.

    KJ

    --
    The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X