  • 1. Data: 2003-06-10 22:10:20
    Temat: Pytanie o kredyt
    Od: "shadow" <s...@p...pl>

    Na grupe zagląda moja żona, ale to teraz ja mam małe pytanie ...
    potrzebujemy zaciągnać kredyt na około 5 tys zł (samochód), mam stały dochód
    około 3 tys na m-c ale niestety nie udokumentowany, znalazłem bank w którym
    wystarczy napisać oświadczenie o zarobkach ale tam minimalna kwota kredytu
    to 10 tys. Czy ktos moze mi doradzić gdzie można by przeprowadzić taka
    tranzakcje ?

    pozd
    shadow

  • 2. Data: 2003-06-11 06:25:57
    Temat: Re: Pytanie o kredyt
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    A moze macie konto? wiec moze zalozyc tam linie kredytowa?

  • 3. Data: 2003-06-11 06:54:28
    Od: "Aleksander" <k...@g...pl>

    a co to za bank że wystarczy pświadczenie, moze podac nazwę?

    pozdr