  • 1. Data: 2004-07-28 19:23:30
    Temat: Pytanie o banki w Wielkiej Brytanii.
    Od: "Pela_S" <s...@h...pl>

    Mam brata, ktory wyjechal na saksy do Wielkiej Brytanii, a konkretniej
    Polnocnej Walii. Dostal tam robote i w koncu otrzymal pierwsza wyplate.
    Dzisiaj przyslal mi prosbe: "Jesli mozesz dowiedz sie w ktorym banku w UK
    najlepiej zalozyc konto?".

    Moja wiedza na temat bankow w Wielkiej Brytanii jest zerowa. Czy jakas dobra
    dusza z tej grupy moglaby zasugerowac jakis dobry bank, w ktorym brat moglby
    zlozyc ciezko zarobione funty? :)

    Z gory dziekuje. :) Szczegolnie za szybka odpowiedz, bo braciszek ma jutro
    jeden dzien wolny na zakupy&zalatwianie swoich spraw i przy tej okazji chce
    sobie konto zalozyc.

    ps:
    Czy to jest w ogole mozliwe, zeby Polak zalozyl sobie konto w WB? Ew., jesli
    nie ma sensu tam zakladac konta, w jakim banku tu w Polsce najlepiej by bylo
    otworzyc rachunek, zeby mogl z niego korzystac? I jeszcze inaczej, jesli nie
    warto takiego konta zakladac, to jakim najlepszym sposobem moglby przesylac
    pieniadze do Polski, tak zeby jak najmniej tracic na przelewach?

    Jeszcze raz z gory dziekuje. :)

  • 2. Data: 2004-07-28 19:31:51
    Temat: Re: Pytanie o banki w Wielkiej Brytanii.
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Pela_S wrote:

> [...]
    > dusza z tej grupy moglaby zasugerowac jakis dobry bank, w ktorym brat moglby

    http://uk.dir.yahoo.com/Regional/Countries/United_Ki
    ngdom/Business_and_Economy/Shopping_and_Services/Fin
    ancial_Services/Banking/Banks/
    http://www.ukbanksguide.co.uk/
    http://www.compare-online-banks.co.uk/

    poza tym, skoro jest na miejscu, moze przeciez wejsc do oddzialu i
    zapytac?

    jacek

  • 3. Data: 2004-07-28 20:15:05
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "Jacek" <j...@-...devguide.net>
    napisał w wiadomości news:ce8uv8$k7i$1@news.lublin.pl...

    > [ ciach linki ]
    >

    > poza tym, skoro jest na miejscu, moze przeciez
    > wejsc do oddzialu i zapytac?

    Hmmm, wejsc do oddzialu brytyjskiego banku i zapytac
    ktory z brytyjskich bankow jest najlepszy...

    Fajny pomysl, ale czy skuteczny? :-)))

    Maciek

  • 4. Data: 2004-07-28 20:25:08
    Od: And <W...@...pl>

    Pela_S wrote:

    > Mam brata, ktory wyjechal na saksy do Wielkiej Brytanii, a konkretniej

    bylo na grupie kilka razy..
    co za lenistwo..

    --
    == And.
    ==

  • 5. Data: 2004-07-29 00:56:13
    Od: "Rafalski" <shaft@^wytnij_to^go2.pl>

    Usador Jacek escribió:

    > poza tym, skoro jest na miejscu, moze przeciez wejsc do oddzialu i
    > zapytac?

    Gut morning ! Ja ... chciałbym ... moje pieniądze ... many ... mein many, tu
    umieścić ... wasz bank ... konto na hasło ... Fersteien ?!!

    Dlaczego nie fersteien ?!! My wszystko fersteien ! Proszę bardzo Pan
    spocznie, Pan usiądzie, Pan poczeka, się załatwi !

    :]

    Rafalski

  • 6. Data: 2004-07-29 09:25:41
    Od: "Piotr Wójtowicz" <p...@o...pl>

> [...]
    >
    > Dlaczego nie fersteien ?!! My wszystko fersteien ! Proszę bardzo Pan
    > spocznie, Pan usiądzie, Pan poczeka, się załatwi !

    MIS jest niesmiertelny :))))

    Piotr Wójtowicz

  • 7. Data: 2004-07-29 09:54:52
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Maciek wrote:

    > Hmmm, wejsc do oddzialu brytyjskiego banku i zapytac
    > ktory z brytyjskich bankow jest najlepszy...
    >
    > Fajny pomysl, ale czy skuteczny? :-)))

    pozno bylo, chodzilo mi o to, ze moze poszukac informacji online a potem
    wejsc do oddzialu i zapytac jak zalozyc u nich konto, jakie maja oplaty,
    etc.

    jacek

  • 8. Data: 2004-07-29 12:41:26
    Od: "hal" <i...@o...plWYTNIJ_TO>

    > poza tym, skoro jest na miejscu, moze przeciez wejsc do oddzialu i
    > zapytac?

    Nooooooo ....dobrze ze mu to powiedziales
    bo ON by na to NIGDY nie wpadl ;-))

    Leo

  • 9. Data: 2004-07-29 13:23:42
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    hal wrote:

    > Nooooooo ....dobrze ze mu to powiedziales
    > bo ON by na to NIGDY nie wpadl ;-))

    no skoro jego brat nie moze zapytac o to swoich angielskich kolegow z
    pracy, ktorzy ten temat znaja chyba najlepiej... jakie pytanie, taka
    odpowiedz.

    jacek