  • 1. Data: 2004-07-28 19:07:38
    Temat: konto w banku
    Od: "Łukasz " <l...@g...pl>

    ostanio zainteresowałem się otwarciem rachunku w BOŚu, a mianowicie pakietu
    ekokonto, w sumie 5zł miesiecznie, prowadzenie rachunku ale wypłata kaski za
    free ze wszystkich bankomatów przy karcie maestro.Jedyny wiekszy minus jaki
    zauważyłem to brak dostępu do rachunku poprzez internet. Zmiłom chęciom
    chciałbym się od dowiedzieć, coś więcej o tym rachunku, czy są z nim jakieś
    problemy no i czy się wogóle opłaca założyć u nich rachunek.