  • 1. Data: 2004-07-28 18:05:22
    Temat: saldo- krótko
    Od: "Pawlel Wojciechowski" <p...@a...pl>

    Cześć, mam jedno pytanie, czytam oferte Inteligo i jest napisane 'Opłaty dla
    konta z średnim miesięcznym saldem' - 100zł - opłata 0 złoty.
    Co miesiąc musi wpływać 100zł czy wystarczy gdy raz wpłace 105zł których nie
    będę ruszał, a wpłaty bedę dokonywał dowolnie i w dowolnych wysokościach?
    pozdrawiam paweł.

  • 2. Data: 2004-07-28 18:12:10
    Temat: Re: saldo- krótko
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Pawlel Wojciechowski <p...@a...pl> wrote:
    > Co miesiąc musi wpływać 100zł czy wystarczy gdy raz wpłace 105zł
    > których nie będę ruszał, a wpłaty bedę dokonywał dowolnie i w
    > dowolnych wysokościach? pozdrawiam paweł.

    To drugie.
    Jak zostawisz 100 z nawiazka to placisz tylk za karte 99 groszy miesiecznie

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 3. Data: 2004-07-28 18:13:35
    Od: "paulos23" <USUŃ_TOpaul@gazeta.pl>

    Musi być średnie saldo 100 pln czyli np:
    100 pln przez 30 dni
    200 pln przez 15 dni
    300 pln przez 10 dni
    3000 pln przez 1 dzień

    --
    pozdrowienia,
    paulos23

  • 4. Data: 2004-07-28 18:19:01
    Od: p...@a...pl

    > To drugie.
    > Jak zostawisz 100 z nawiazka to placisz tylk za karte 99 groszy miesiecznie

    dziękuję Wam za szybką odpowiedź, jescze jedno, czy jest jescze jakis haczyk w
    inteligo - trzeba dokonywać jakiś regularnych wpłat czy można raz wpłacić 505zł
    i przez 5 miesięcy wypłacać sobie co tydzień po 20zł?
    pozdrawiam paweł

  • 5. Data: 2004-07-28 18:31:04
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik napisal/a:
> [...]
    > haczyk w inteligo - trzeba dokonywać jakiś regularnych wpłat czy
    > można raz wpłacić 505zł i przez 5 miesięcy wypłacać sobie co tydzień

    a po co 505? - moze być tylko 100 (jeżeli masz kartę to 100.99) przez cały
    miesiąc.
    chodzi o to, aby w każdym miesiącu suma dziennych sald (to co jest na koniec
    dnia) / liczba dni w miesiącu >=100: czyli mozesz trzymać cały czas 100zł,
    co drugi dzien 200zł, przez pierwsze 10 dni 300zł (jeżeli miesiąc
    30-dniowy), lub 3000 w każdy pierwszy piątek miesiąca, a w sobotę wypłacać.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 6. Data: 2004-07-28 19:03:11
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Pawlel Wojciechowski" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    > będę ruszał, a wpłaty bedę dokonywał dowolnie i w dowolnych wysokościach?

    Nie potrzeba 105zl.
    Musi byc wiecej niz 99,99zl czyli rowna 100 wystarczy.

    --
    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2004-07-28 23:51:54
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    28 Jul 2004 20:19:01 +0200, na pl.biznes.banki, p...@a...pl w
    wiadomości <news:4f0d.00000fe4.4107ee14@newsgate.onet.pl> napisał(a):

    > dziękuję Wam za szybką odpowiedź, jescze jedno, czy jest jescze jakis haczyk w
    > inteligo - trzeba dokonywać jakiś regularnych wpłat czy można raz wpłacić 505zł
    > i przez 5 miesięcy wypłacać sobie co tydzień po 20zł?

    Jest nawet nie haczyk, ale wręcz wielki i chamski hak.
    Przeczytaj sobie wiadomość news:04071719073351@polnews.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj