  • 1. Data: 2004-07-28 18:50:55
    Temat: BPH przechodzi samego siebie
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    Zmianami numerów rachunków chyba już mnie BPH dobił (chodzi o
    zablokownie możliwości wpisywania starych numerów)

    - miałem stare numery rachunków w zleceniach stałych - OK nie poszły -
    to moja wina, powinienem był zmienić
    - ale kto i dlaczego zmienił mi w nich date następnego przelewu na 2099?
    - mam ustawione powiadomienia na SMS o odrzuconych przelewach -
    oczywiście nie przyszło żadne powiadominie
    przez to nie poszły przelewy, ja o tym sie nie dowiedziałem choć
    powinienem (sms) - nic tylko do sądu lecieć

    Z wtórników znikneły numery rachunków docelowych - po prostu pieniądze
    poszły - ale nie wiadomo gdzie (głownie znikneły stare numery choć
    nowych to też czasem dotknęło)

    Komu ja mam taki wtórnik bez numeru rachunku docelowego (czasem i
    odbiorcy) pokazać?

    Ech już czas chyba.

    --
    Jurek