  • 1. Data: 2004-07-28 19:33:52
    Temat: Problem z pko bp.
    Od: "Misia" <l...@o...pl>

    Wyglada to tak. Zlikwidowalam rachunek w banku 27 maja 04. Wyplacilam wszystkie
    swoje pieniadze i zdalam karte. Okres wypowiedzenia trwal 14 dni do chyba 9
    czerwca. Po dwoch miesiacach czyli 23 lipca nagle dostaje informacje z banku,
    ze jestem obciazona na kwote ponad 100zl za jakiestam platnosci wykonane karta
    21 maja 04. Oczywiscie nie pamietam gdzie robilam jakiekolwiek zakupy wiec
    udalam sie do banku. Oczywiscie pokazuja tam na miejscu dowody tych transakcji
    ale minelo juz tyle czasu ze nie jestem pewna czy to nie spreparowane kwity.
    Moje pytanie jest takie. Czy po tak dlugim czasie od rozwiazania umowy z
    bankiem bank moze roscic sobie pretensje do zwrotu kasy? Gdzie jest taki punkt
    w regulaminie banku ktory mowi o jakims okresie w ktorym moge byc obciazana za
    dawne platnosci. Czy wogole takie transakcje moga ulec przedawnieniu? To jest
    chyba niedorzeczne aby bank mogl scigac swoich bylych klientow nawet po np pol
    roku , roku ...

  • 2. Data: 2004-07-28 19:53:08
    Temat: Re: Problem z pko bp.
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 28 Jul 2004 21:33:52 +0200, Misia naskrobał(a):

> [...]
    > chyba niedorzeczne aby bank mogl scigac swoich bylych klientow nawet po np pol

    nie rozumiem - wykonałaś transakcji KK z terminem płatności ponad 50 dni i
    jesteś zdziwiona że bank domoga sie zapłaty? :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-07-28 20:00:13
    Od: "misia" <l...@o...pl>

    > Dnia 28 Jul 2004 21:33:52 +0200, Misia naskrobał(a):

    > nie rozumiem - wykonałaś transakcji KK z terminem płatności ponad 50 dni i
    > jesteś zdziwiona że bank domoga sie zapłaty? :D

    Wlasnie nie wiem jaki jest max okres w ktrorym moga splywac na moje konto
    obciazenia.
    To byla karta visa elektron.

  • 4. Data: 2004-07-28 20:43:15
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > ale minelo juz tyle czasu ze nie jestem pewna czy to nie spreparowane kwity.

    No nie rób siary. Fałszować dokumenty na 100 zł? Po co? Zemsta banku że
    zamknęłaś konto? Regulaminy czytać!! I myśleć - to nie boli.

  • 5. Data: 2004-07-28 22:01:48
    Od: l...@o...pl

    > No nie rób siary. Fałszować dokumenty na 100 zł? Po co? Zemsta banku że
    > zamknęłaś konto? Regulaminy czytać!! I myśleć - to nie boli.
    Rozumiem. Są bardziej skomplikowane problemy od mojego. Nie robie siary tylko
    zadalam pytanie malo skomplikowane. Dla mnie jednak skomplikowane poniewaz nie
    posiadam regulaminu i innych kwitow. Zostaly wyrzucone do kosza jak widac za
    szybko.

  • 6. Data: 2004-07-29 09:49:39
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    > Wlasnie nie wiem jaki jest max okres w ktrorym moga splywac na moje konto
    > obciazenia.
    > To byla karta visa elektron.

    To faktycznie ciekawe... Mi zdawało sie ze blokada srodków astepuje
    automatycznie w momencie płatnosci. tak było póki kożystałem z BZWBK
    25,inteligo i mbanku.

    Niestety vwbank przekonał mnie ze jest inaczej. Dlacxzego nie wiem? limit
    "drzwiowy" na elektrony? Ale zebyw PKo BP wybnosił az 100zł???

  • 7. Data: 2004-07-30 00:53:14
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 28 Jul 2004 21:33:52 +0200, "Misia" <l...@o...pl> wrote:

> [...]
    >ale minelo juz tyle czasu ze nie jestem pewna czy to nie spreparowane kwity.

    sprawdź w swoich dokumentach.

    >Moje pytanie jest takie. Czy po tak dlugim czasie od rozwiazania umowy z
    >bankiem bank moze roscic sobie pretensje do zwrotu kasy? Gdzie jest taki punkt

    oczywiście.

    >w regulaminie banku ktory mowi o jakims okresie w ktorym moge byc obciazana za

    Kodeks Cywilny, w regulaminie lub umowie też to znajdziesz - 2 albo 3
    lata (nie pamiętam).

    >dawne platnosci. Czy wogole takie transakcje moga ulec przedawnieniu? To jest

    tak - po trzech latach (oczywiście jeśli bank nie podejmie dalszych
    kroków prawnych).

    >chyba niedorzeczne aby bank mogl scigac swoich bylych klientow nawet po np pol
    >roku , roku ...

    no pewnie. Klienci powinni móc na 6 dni przed wypowiedzeniem umowy
    zrobić dowolnie wysoki debet, a spłacić go powinien Balcerowicz (zanim
    odejdzie) :-))) ROTFL.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2004-07-30 00:54:29
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 29 Jul 2004 00:01:48 +0200, l...@o...pl wrote:

    >zadalam pytanie malo skomplikowane. Dla mnie jednak skomplikowane poniewaz nie
    >posiadam regulaminu i innych kwitow. Zostaly wyrzucone do kosza jak widac za
    >szybko.

    Oj, prosisz się o kłopoty.
    --
    Jarek Andrzejewski