  • 1. Data: 2013-07-16 19:43:49
    Temat: Pytanie do ekspertów Pekao S.A.
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    Czy jeśli otworzę rachunki ROR w kilku Oddziałach banku to za
    każdym razem będę miał przypisany inny numer klienta?

  • 2. Data: 2013-07-16 21:00:27
    Temat: Re: Pytanie do ekspertów Pekao S.A.
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-07-16 19:43, poszukiwacz pisze:
    > Czy jeśli otworzę rachunki ROR w kilku Oddziałach banku to za każdym
    > razem będę miał przypisany inny numer klienta?

    wg mnie to się nie uda, nie możesz mieć kilku takich samych rachunków w
    jednym banku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2013-07-16 23:19:02
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 16 Jul 2013 21:00:27 +0200, RobertS napisał(a):

    > wg mnie to się nie uda, nie możesz mieć kilku takich samych rachunków w
    > jednym banku

    oczywiście że sie nie uda.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/album2/Festyn_z_Magda_Schejbal/
    index.php

  • 4. Data: 2013-07-16 23:19:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > wg mnie to się nie uda, nie możesz mieć kilku takich samych rachunków w
    > jednym banku

    W innym oddziale banku będzie inny numer rozliczeniowy, a zatem bedą inne
    cyfry w numerze rachunku conajmniej na pozycjach 7-10

  • 5. Data: 2013-07-17 00:22:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RobertS wrote:

    > wg mnie to się nie uda, nie możesz mieć kilku takich samych rachunków w
    > jednym banku

    bo?

  • 6. Data: 2013-07-17 00:24:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    poszukiwacz wrote:
    > Czy jeśli otworzę rachunki ROR w kilku Oddziałach banku to za każdym
    > razem będę miał przypisany inny numer klienta?
    to zalezy czy sie polapia ze juz jestes w systemie czy nie.
    raczej tak. musialbys zmienic pare danych w dowodzie

  • 7. Data: 2013-07-17 18:11:33
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2013-07-16 19:43, poszukiwacz pisze:
    > Czy jeśli otworzę rachunki ROR w kilku Oddziałach banku to za każdym
    > razem będę miał przypisany inny numer klienta?

    Nie ma takiej opcji założenia drugiego numeru CIS (system nie pozwoli)
    Wyjątkiem są klienci Xeliona. A i ktoś mógł mieć więcej numerów CIS po
    np. fuzji z BPH

    Darek

  • 8. Data: 2013-07-17 22:22:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Darek wrote:

    > Nie ma takiej opcji założenia drugiego numeru CIS (system nie pozwoli)

    Pozwoli o ile nie wylapie, ze to ten sam czlowiek.

    > Wyjątkiem są klienci Xeliona. A i ktoś mógł mieć więcej numerów CIS po
    > np. fuzji z BPH

    wiec jednak pozwolił.

  • 9. Data: 2013-07-18 21:50:27
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2013-07-17 22:22, witek pisze:> Darek wrote:

    > Pozwoli o ile nie wylapie, ze to ten sam czlowiek.

    Nie pozwoli, po wprowadzeniu Pesel wyłapie że taki w bazie jest

    > wiec jednak pozwolił.

    Bo mu prezes kazał ;)

    Darek

  • 10. Data: 2013-07-18 21:54:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Darek wrote:

    > Nie pozwoli, po wprowadzeniu Pesel wyłapie że taki w bazie jest

    a co jak nie mam pesel lub tez sie zmienil.

    tylko mi nie pisz, ze pesel sie nie moze zmienic bo sie udusze ze smiechu.

    > Bo mu prezes kazał ;)

    czyli sie da.