  • 1. Data: 2013-07-16 00:34:55
    Temat: Szczurzy interes
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy już wiadomo, jak potoczyły się losy nadrzewnych szczurów?

    Nie widzę ani orzeszków, ani odpowiedzi z banku.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-07-16 06:08:42
    Temat: Re: Szczurzy interes
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    > Czy już wiadomo, jak potoczyły się losy nadrzewnych szczurów?
    >
    > Nie widzę ani orzeszków, ani odpowiedzi z banku.

    Po przeprosinach wróciło 5 dych, u żony i u mnie i na razie nikt ich nie
    ukradł.
    Przelew na 5k nie był wynagrodzeniem, tylko wzajemnym przelewem z innego
    banku, co jak wiadomo skończy się w sierpniu i zostanie 1% od pensji, a
    5k trzeba będzie trzymać na KO (w sumie, to co za różnica na którym,
    skoro wszystkie g...niane)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2013-07-16 09:39:44
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 16 lipca 2013 00:34:55 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Czy już wiadomo, jak potoczyły się losy nadrzewnych szczurów?
    > Nie widzę ani orzeszków, ani odpowiedzi z banku.

    Mnie wrocil 1% pensji, ale boje sie tego ruszac, bo poprzednio, jak od razu wylalem
    orzechy, a dziady z BGZ je zabraly, to mialem niedozwolony debet.
    Na reklamacje odpisali - cos bdzurzyli o przejsciowych problemach i ze maja czas na
    zwrot orzechow do 30 dni (!)
    Powiem tak: jak do tej pory z radoscia witalem dary od Baski, to od czasu tej
    niemilej akcji niezbyt lubie BGZ :(
    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2013-07-16 15:03:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" 0...@g...co

    : Mnie wrocil 1% pensji, ale boje sie tego ruszac, bo poprzednio,
    : jak od razu wylalem orzechy, a dziady z BGZ je zabraly, to mialem
    : niedozwolony debet.

    Mnie na moim koncie nie dali a na matki koncie nie zwrócili.

    Ze mną jest podobnie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'