  • 31. Data: 2009-04-24 08:27:28
    Temat: Re: Pytanie do XX-L-a
    Od: " " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dekazzze <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/1957877,12,item.html
    >
    > gdyby kaczka rozkradała dalej jak przez 2 lata to by była tragedia i
    > wszystkiemu by pewnie byłą winna europa, opozycja i niewiadomo co za
    > sprzysiężone siły ciemności..

    > ma wpływ baranie i dlatego mamy względnie dobrą sytuację w porównaniu do
    > sąsiadów, ale ćwierćynteligent pisooszołom i tak tego nie przyjmuje do
    > wiadomosci.

    > nie wygląda to najlepiej, obawiam się jednak że cały czas brak
    > alternatywy... szmaciarz jaro by dopiero nawyprawiał i na "pobudzał"
    > gospodarkę za moje podatki. Aż strach pomyśleć.

    jeteś idiotą, Ty naprwde w to wierzysz

  • 32. Data: 2009-04-24 08:30:22
    Od: " " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dekazzze <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > nie bulwersuję się a bardziej bawię, żadna władza mi nigdy nic nie dała a
    > zawsze dużo zabiera, ale generalnie niespecjalnie mnie interesuje kto
    dorwie
    > się do koryta bo i tak ja NIC z tego mieć przecież nie będę a byle nie
    były
    > to pokraczne szkodniki pokroju nieudaczników pisooszołomów. Zagłosuję i
    > będzie to zdecydowanie głos pozytywny, na tą partię, która wymyśli sposób
    > na niedopuszczanie nieudaczników życiowych typu jaro kaczka i mu podobni
    > stanowiący zdecydowaną większość w sejmie.

    Potwierdzam jesteś idiotą

  • 33. Data: 2009-04-24 08:42:02
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Baloo wrote:

    > "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A to, że zgodnie z Twoim tokiem myślenia, to PO z Tuskiem jest
    > odpowiedzialny za wybuch globalnego kryzysu.
    > Stąd pytanie - czy aby dobrze się czujesz.

    > No i jesteśmy w domu :>
    > Swoją drogą katolickie czasopismo stawiane jako wzór obiektywizmu ...
    > nieno kupa śmiechu.

    Ja bym na Twoim miejscu tak pochopnie uczuć nie okazywał. Będę musiał o
    wszystkim opowiedzieć proboszczowi. Śmiejąc się z "Gościa Niedzielnego"
    obraziłeś moje uczucia religijne i majestat Najjaśniejszej Rzeczpospolitej.

  • 34. Data: 2009-04-24 08:44:11
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > napisze tyle frajerze, to nie michnikowskie cośtam cośtam ale
    > konserwatywna gazeta z juesofej ;)
    > mnie też rozbawiło ale Ty mnie bawisz jeszcze bardziej... jeśli chodzi o
    > pomysły z ekologicznymi bzdetami to kalifornia chyba na świecie przoduje
    > więc przypominam ponownie krajem podawanym jako pewien wzór odniesienia
    > przez JKM jest właśnie juesofej.

    Co się tak bardzo podpierasz JKM?
    Jeśli już to musisz robić, to zapoznaj się z jego poglądami, choćby w
    minimum.
    Wzorem dla JKM jest USA XIX-wieczne.
    Po współczesnych USA, JKM jedzie równo, porównując je wręcz do UE.

  • 35. Data: 2009-04-24 08:51:07
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    > niespecjalnie mnie interesuje kto dorwie się do koryta
    (...)
    > Zagłosuję na tą partię, która wymyśli sposób na niedopuszczanie
    > nieudaczników życiowych typu jaro kaczka i mu podobni

    No to masz cel w życiu.
    Z zaznaczeniem jednak, że jest to cel, który Cię w ogóle nie interesuje :)

  • 36. Data: 2009-04-24 08:55:38
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

> [...]
    > wszystkim opowiedzieć proboszczowi. Śmiejąc się z "Gościa Niedzielnego"
    > obraziłeś moje uczucia religijne i majestat Najjaśniejszej

    A mógłbyś się odnieść do meritum, czyli tezy jaką postawiłeś odnośnie
    przewinień Tuska?
    Bo dywagacje religijno-proboszczowsko-niedzielno-uczuciowe kompletnie mnie
    nie interesują, a jeśli nudzi Ci się i robisz sobie jaja, to od razu to
    zaznacz, bo nie mam czasu na takie popychanie pierdół.

  • 37. Data: 2009-04-24 09:15:43
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Baloo wrote:

> [...]
    > nie interesują, a jeśli nudzi Ci się i robisz sobie jaja, to od razu to
    > zaznacz, bo nie mam czasu na takie popychanie pierdół.

    Jak mogłeś przyjąć tezę, że Tusk wywołał światowy kryzys za rozsądny pogląd.
    Ale może masz rację, tu wszystko jest możliwe.

  • 38. Data: 2009-04-24 09:18:44
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > Jak mogłeś przyjąć tezę, że Tusk wywołał światowy kryzys za rozsądny
    > pogląd.

    Nie ja przyjąłem tę tezę, tylko ty:
    "Mógł nie obiecywać, przecież wiedział, że fabrykę i dom podpali żeby
    wyłudzić ubezpieczenie i uciec od długów. Każdy się po nim tego spodziewał
    bo był rudy."
    EOT, bo z trollami i miernymi prowokatorami nie zwykłem prowadzić
    "dyskusji"

  • 39. Data: 2009-04-24 09:20:14
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    totus wrote:

    > Jak mogłeś przyjąć tezę, że Tusk wywołał światowy kryzys za rozsądny
    > pogląd. Ale może masz rację, tu wszystko jest możliwe.

    Ale tak naprawdę to sąsiad mi mówił, że zna kogoś kto słyszał, że Tusk ma
    wujka na Wall Street i on to wszystko spowodował przez telefon komórkowy
    marki Nokia. To pewna wiadomość.

  • 40. Data: 2009-04-25 00:24:12
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > Jeszcze raz ci powtarzam kolegao Dekazze, JKM nigdy nie obiecywał nikomu
    > żadnych podwyżek.
    > Obiecywał tylko że jak dojdzie do władzy to sprywatyzuje co się da
    > rozpędzając bandę urzędniczą - dzięki czemu będzie obniżał podatki - co
    > może wpłynąć na zmniejszenie obciążeń podatkowych i dać impuls do
    > zwiększonego zatrudniania ludzi....

    ehh nie mam czasu na odpisanie ale "obiecywał" zarówno pisemnie jak i na
    wizji a nawet przedstawial wielokrotnie jakies hipotetyczne wyliczenia...

    pzdr,
    dkzzzzz.