  • 31. Data: 2015-04-02 17:12:55
    Temat: Re: Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości
    Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <k...@p...fm> napisał w
    wiadomości

    >Już nie pamiętam kiedy użyłem karty debetowej do czegoś innego jak do
    >bankomatu.
    >Obrót robię kartą kredytową.

    Ale robisz. To ze KK to tylko kwestia oplat, zasobow itp.
    Rownie dobrze mozesz placic debetowa.

    J.

  • 32. Data: 2015-04-02 18:02:24
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    > wiadomości

    > Ale robisz. To ze KK to tylko kwestia oplat, zasobow itp.

    Wcale nie równie dobrze.
    Aby płacić debetową trzeba by ciągle pilnować stanu na ROR, a tak przelewam
    na jakieś oszczędnościowe i na miesiąc zapominam.
    P.G.

  • 33. Data: 2015-04-02 20:41:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Aby płacić debetową trzeba by ciągle pilnować stanu na ROR, a tak
    >przelewam na jakieś oszczędnościowe i na miesiąc zapominam.

    Przelewasz o pare tys mniej i zapominasz, kwestia srodkow :-)

    Przy KK tez sa limity, a pisales o bankomacie - i znow trzeba wiedziec
    ile tam na koncie jest :-)

    J.

  • 34. Data: 2015-04-02 23:56:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 551d5c8c$0$15664$6...@n...neostrada.pl

    > Ale robisz. To ze KK to tylko kwestia oplat, zasobow itp.
    > Rownie dobrze mozesz placic debetowa.

    Równie dobrze? -- podaruj mi tedy ze 20 kpln. :)
    (na kredytówkach mam łącznie ponad 60 kpln)
    Coraz mocniej oddalasz się od rzeczywistości, JF...

    Płacenie debetówką ma sens tylko wówczas, gdy w zamian
    są wisienki lub orzeszki, a i to tylko wówczas, gdy nie
    można tego obrócić kredytówką. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2015-04-02 23:58:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 551d8d69$0$8382$6...@n...neostrada.pl

    > Przelewasz o pare tys mniej i zapominasz, kwestia srodkow :-)

    Jasne -- są tu sami milionerzy, dla których parę kpln to
    drobiazg. :) Zejdź z obłoków na ziemię, jeśli mogę prosić. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2015-04-03 02:29:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kern" mfj3kk$2fi$...@n...news.atman.pl

    > Życie jest bogate. Ja płacę kartą za doładowanie telefonu,
    > piwo i czasami pizze. 200 zł nie wyrabiam nigdy.

    Piwa nie piję, pizzy nie jadam, na telefony (już nie umiem
    policzyć, ile mam numerów) wydawałbym 200 pln chyba przez 15 lat. :)

    -=-

    SyneCek czasami ;) potrafił lać natychmiastowo za free.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2015-04-03 11:27:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    >"J.F." 551d8d69$0$8382$6...@n...neostrada.pl
    >Jasne -- są tu sami milionerzy, dla których parę kpln to
    >drobiazg. :) Zejdź z obłoków na ziemię, jeśli mogę prosić. :)

    Wszyscy narzekaja ze odsetki na lokatach niskie, i jakies glupie
    limity, 20 tys max np, a ty mowisz ze nie maja :-)

    A jak ktos placi KK i sobie chwali krotki kredyt, to zakladam ze nie
    wydaje wiecej niz zarabia, a wrecz mniej, bo sa inne wydatki platne
    przelewem.
    Wiec ta miesieczna pensja nie wydaje sie problemem.

    J.

  • 38. Data: 2015-04-03 11:44:52
    Od: kern <k...@w...pl>

    W dniu 02.04.2015 o 16:48, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "kern" mfh6dh$kf7$...@n...news.atman.pl

    > Niedawno wydałem na leki 161,22 pln.
    >
    > () leki
    > () okulary
    > () stomatolog

    Mnie czekają okulary. Min. 200 pln. Płacę twardo gotówką.

    > A wszystko to w państwie opiekuńczym, gdzie troska o pacjenta
    > nie daje spokojnie zasnąć władcom... [albo i władcĄ, bo nierzadko
    > władcy zawdzięczają swą pozycję drobiowym prezentom]
    >
    > -- Tu każdy pragnie twego dobra!
    > -- Zatem muszę strzec tego dobra przed tymi, którzy go pożądają...

    > Któraś Visa w BZWBKKBSg. Ponadto mam w Citi oll (kredytówkę, debetówkę,
    > oszczędne i ROzRzutne) za miesięczny obrót ROzRzutny (może być ratalny)
    > wysoki na nie mniej niż 2kpln.

    Przy moim stylu życia wpłacam ok. 100 zł na kartę i wydaję
    na drobiazgi...

    Zdecydowałem się na Smart Bank. Nie obsługują jednak
    wpłatomatów. Zrozumiałem, że można w Euronecie wpłacac
    na dowolne konto za 0,4 % prowizji. Jeśli nie ma haczyka,
    to problem wpłat na konto mam rozwiązany.

    Pozdrawiam.

  • 39. Data: 2015-04-03 11:54:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    "J.F." 551d5c8c$0$15664$6...@n...neostrada.pl

    >Równie dobrze? -- podaruj mi tedy ze 20 kpln. :)
    >(na kredytówkach mam łącznie ponad 60 kpln)

    Kredytu czy limitu ?
    Zuzywasz ten limit w calosci, czy wystarczy 2 tys ?

    >Płacenie debetówką ma sens tylko wówczas, gdy w zamian
    >są wisienki lub orzeszki, a i to tylko wówczas, gdy nie
    >można tego obrócić kredytówką. :)

    zwolnienie z 5 zl oplaty to za maly orzeszek ? :-)

    J.

  • 40. Data: 2015-04-03 12:15:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kern" mflnen$12m$...@n...news.atman.pl

    > Mnie czekają okulary. Min. 200 pln. Płacę twardo gotówką.

    To jakieś tanie. :)

> [...]

    > na dowolne konto za 0,4 % prowizji. Jeśli nie ma haczyka,
    > to problem wpłat na konto mam rozwiązany.

    Możesz wpłacić bez prowizji [ani profonii] i przelać.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'