  • 11. Data: 2005-07-18 12:28:45
    Temat: Re: Przeszło do nas 500 tysięcy klientów...
    Od: "marek" <m...@p...onet.pl>

    Pytałem co zrobić, gdy BPH łamie prawo, a tu dowiaduje się że w niektórych
    bankach śmierdzi :(

    Marek

  • 12. Data: 2005-07-18 12:35:49
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    Dnia 18 Jul 2005 14:28:45 +0200, "marek" <m...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    >Pytałem co zrobić, gdy BPH łamie prawo, a tu dowiaduje się że w niektórych
    >bankach śmierdzi :(

    Jeżeli jest tak jak napisałeś to zajdz do oddziału gdzie zamknołeś te konto
    i niech ci pokażą twoja dysozycje na otwarcei rachunku (a raczej zamkniecia)
    chyba pisałeś podanie o zamknięcie rachunku
    Poland is Mexico in Europe
    SPRAWDŹ USTAWIENIA OE http://tinyurl.com/36r6y
    Kontakt ze mną: http://tinyurl.com/ckx5n zmień lp na pl

  • 13. Data: 2005-07-18 18:41:28
    Od: "marek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > i niech ci pokażą twoja dysozycje na otwarcei rachunku (a raczej zamkniecia)
    > chyba pisałeś podanie o zamknięcie rachunku
    Nie do końca. Złożyłem taką dyspozycję ustnie i dostałem potwierdzenie od
    banku. Dalej jednak nie wiem, kto w takiej sytuacji płaci za prowadzenie konta,
    wypłate tychże pieniędzy i jeszcze pewnie jakieś duperele...

  • 14. Data: 2005-07-18 21:13:28
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    Dnia 18 Jul 2005 20:41:28 +0200, "marek" <m...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    >Nie do końca. Złożyłem taką dyspozycję ustnie i dostałem potwierdzenie od
    >banku. Dalej jednak nie wiem, kto w takiej sytuacji płaci za prowadzenie konta,
    >wypłate tychże pieniędzy i jeszcze pewnie jakieś duperele...

    Jeżeli dostaleś "potwoerdzenie od banku" to chyba na papieże to sie z tym
    potwierdzeniem przejdz do tego oddziału gdzie zamykałeś rachunek i
    powinieneś ich pożadnie !@#$%^&*

  • 15. Data: 2005-07-18 21:27:11
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "PiotrekS" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli dostaleś "potwoerdzenie od banku" to chyba na papieże to sie z tym
    > potwierdzeniem przejdz do tego oddziału gdzie zamykałeś rachunek i
    > powinieneś ich pożadnie !@#$%^&*

    i co ma powiedzieć w tym oddziale - ze na papiera się wydziera bo on jezd
    szop ?
    bosze co za bzdety

  • 16. Data: 2005-07-18 23:27:03
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    Dnia Mon, 18 Jul 2005 23:27:11 +0200, "Krab" <_...@k...pl__> napisał(a):

    >i co ma powiedzie? w tym oddziale - ze na papiera si? wydziera bo on jezd
    >szop ?

    Nie na prace "ynteligentnych" pracowników
    No jeżeli dostał na papierze zamknięcie rachunku to jakim prawem bank
    otwiera mu ponownie rachunek, jeżeli został zlikwidowany!! ??

    >bosze co za bzdety

    jak na razie to ty nic nie wniosłeś do rozmowy więc sam piszesz bzdety

  • 17. Data: 2005-07-19 04:28:44
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    napisał(a):

    > jak na razie to ty nic nie wniosłeś do rozmowy więc sam piszesz bzdety

    jesli w trakcie pisania dochodze do wyrazu "na papieże" to w sumie nie
    jestem w stanie zrozumiec juz zadnego dalszego ciagu i tylko to Ci
    wytykalem, co niniejszym czynie wprost bez bawełny, bo jednak nie zauwazyles

    kiedys podpisywałem protokol policyjny, na samym prawie poczatku dlugiego
    cos tam, bylo zdanie "usłyszał szczał" - niestety wiecej juz nie wiem co
    bylo napisane, blokada przyjmowania informacji :-)

  • 18. Data: 2005-07-19 06:46:15
    Temat: Re: Przeszło do nas 500 tysięcy klientów... [OT]
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    > Jeżeli dostaleś "potwoerdzenie od banku" to chyba na papieże to sie z tym

    Przypomniałeś mi scenkę ze Znaczy Kapitana:
    "Mówi się "na papieru", papieże to są w Rzymie"
    :)

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 19. Data: 2005-07-19 06:54:12
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    Dnia Tue, 19 Jul 2005 06:28:44 +0200, "Krab" <_...@k...pl__> napisał(a):

    >jesli w trakcie pisania dochodze do wyrazu "na papie?e" to w sumie nie
    >jestem w stanie zrozumiec juz zadnego dalszego ciagu i tylko to Ci
    >wytykalem, co niniejszym czynie wprost bez bawe?ny, bo jednak nie zauwazyles

    Doskonale wiesz o co chodzi a czepiasz się szczegółów, po papieże są wyrazy
    "zamknięcie rachunku" on również może być śmieszny dla kogoś lecz powinny
    być zrozumiały. I co to wniosło nowego do sprawy wytknięcie mi tego.

    Ustaw kodowanie lub nie używaj polskich znaków, wychodzą krzaki.
    ;)
    Poland is Mexico in Europe
    Kontakt ze mną: http://tinyurl.com/ckx5n zmień lp na pl