  • 1. Data: 2005-07-12 18:36:05
    Temat: nie mogę wysłać kasy z PayPal
    Od: "XHS" <x...@t...pl>

    a mam KK Vise Classic...

    PayPal mówi:

    This payment cannot be completed because your credit card has been denied by
    your credit card issuer. For details on why your card was denied, please contact
    your credit card issuer's customer service department. You may want to try using
    a different credit card or choose eCheck instead. To do this, please click the
    More Payment Options link. "

    Podczas gdy limit karty pozwala na transkakcję... dlaczego?

    --
    http://www.cennikpc.com - najlepsze części PC i konsole!
    http://www.highend.pl - samochody :)

  • 2. Data: 2005-07-12 18:38:42
    Temat: Re: nie mogę wysłać kasy z PayPal
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    XHS <x...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    the
    > More Payment Options link. "
    >
    > Podczas gdy limit karty pozwala na transkakcję... dlaczego?

    Moze to nie kredytowka? Moze karta, ktora w internecie sie nie sprawdza?
    Moze Twoj bank padl... To moze BPH?

  • 3. Data: 2005-07-12 18:39:47
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    bez SCIEMY napisał(a):

    > Moze to nie kredytowka?

    Paczpan, ja nie mam kredytówki, a paypal mi działa...

  • 4. Data: 2005-07-12 18:40:11
    Od: "XHS" <x...@t...pl>

    > Moze to nie kredytowka? Moze karta, ktora w internecie sie nie sprawdza?
    > Moze Twoj bank padl... To moze BPH?

    może jednak nie, karta działa bez zarzutu i to KK
    wcześniej dodałem eKarte w PayPalu, ale teraz dołożyłem KK i ustawiłem ją jako
    Primary

  • 5. Data: 2005-07-12 18:43:49
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    XHS <x...@t...pl> napisał(a):

    > może jednak nie, karta działa bez zarzutu i to KK
    > wcześniej dodałem eKarte w PayPalu, ale teraz dołożyłem KK i ustawiłem ją
    jako
    > Primary

    Jedyna rada-contact your branch (skontakyuj sie z bankiem)

  • 6. Data: 2005-07-12 18:56:58
    Od: "XHS" <x...@t...pl>

    Już wiem dlaczego nie działa, ale nie wiem jak to zmienić

    generalnie - cały czas PayPal chce mi pobierać kasę z eKarty, a nie z KK
    nawet jak ustawiłem KK na Primary...

    czyli co - mam usunąć eKartę, a zostawić tylko KK ?

    mogłem wysłać do limitu eKarty... bez problemu

  • 7. Data: 2005-07-12 19:11:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 12 Jul 2005 20:36:05 +0200, "XHS" <x...@t...pl> wrote:

    >Podczas gdy limit karty pozwala na transkakcję... dlaczego?

    Zapytaj banku dlaczego odrzuca autoryzację.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/Fotki/Reporterka/II_

  • 8. Data: 2005-07-12 19:33:18
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    XHS wrote:
> [...]
    > a different credit card or choose eCheck instead. To do this, please click the

    Zadzwoń do banku i zapytaj się z jakiego powodu autoryzacja nie przeszła.

  • 9. Data: 2005-07-12 20:13:10
    Od: "XHS" <x...@t...pl>

    > Zapytaj banku dlaczego odrzuca autoryzację.

    OK, zapytam - to jest Classic z mBanku
    ale tak jak napisałem wcześniej - chyba problemem jest PayPal, który koniecznie
    chce brać kaskę z eKarty :(

  • 10. Data: 2005-07-12 20:59:53
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    XHS napisał(a):

    > OK, zapytam - to jest Classic z mBanku
    > ale tak jak napisałem wcześniej - chyba problemem jest PayPal, który koniecznie
    > chce brać kaskę z eKarty :(

    Powinni móc sprawdzić na którą kartę docierały próby autoryzacji i jaki
    był ich efekt. Chociaż znając mBank, to byłbym pełen obaw przed
    wykonaniem takiego telefonu. ;-)