  • Data: 2005-07-13 08:12:13
    Temat: Re: Przeszło do nas 500 tysięcy klientów...
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net> szukaj wiadomości tego autora

    bez SCIEMY wrote:

    > konto

    > banko

    Duza zmiana w podejsciu do klienta. Mnie kiedys grzecznie acz stanowczo
    wezwali do zamkniecia konta, bo wplywy na konto byly zbyt niskie przez
    kilka miesiecy. A teraz widze, ze lapia kogo tylko da sie zlapac. Kto
    wie, moze mi otworza konto ponownie?

    > Jest klientela, ktora na to pojdzie. Wiecznie tlumy w BPH=dobry bank, dobry,
    > tyle ludzi trzyma kase=godny zaufania; poza tym oddzial na kazdym kroku,
    > bankomat za rogiem niemal w kazdym miescie.

    To chyba w Krakowie, bo w Lublinie i okolicach nie jest tak rozowo.
    Tlumow tu nie ma, a obsluga jak z 'Misia'.

    --
    Jacek
    jacek>at<devguide>dot<net