  • Data: 2005-07-19 04:28:44
    Temat: Re: Przeszło do nas 500 tysięcy klientów...
    Od: "Krab" <_...@k...pl__> szukaj wiadomości tego autora

    napisał(a):

    > jak na razie to ty nic nie wniosłeś do rozmowy więc sam piszesz bzdety

    jesli w trakcie pisania dochodze do wyrazu "na papieże" to w sumie nie
    jestem w stanie zrozumiec juz zadnego dalszego ciagu i tylko to Ci
    wytykalem, co niniejszym czynie wprost bez bawełny, bo jednak nie zauwazyles

    kiedys podpisywałem protokol policyjny, na samym prawie poczatku dlugiego
    cos tam, bylo zdanie "usłyszał szczał" - niestety wiecej juz nie wiem co
    bylo napisane, blokada przyjmowania informacji :-)