  • 11. Data: 2003-01-15 11:49:08
    Temat: Re: Przestroga przed Inteligo
    Od: "Marian Kadziolka" <m...@i...pl>

    Ja jakieś 1,5 roku temu z kolei czekałem całe dwa miesiące na założenie
    konta osobistego i firmowego. Mają niesamowity burdel i widzę, nic się od
    tamtej pory nie zmieniło.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2003-01-15 14:12:16
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > P.S. z drugiej strony moze jednak masz racje i jesli popelnilismy
    blad w
    > wypelnianiu formularza to moze powinienem zmienic branze i zaczac
    sprzedawac
    > pomidory poniewaz "nowa technologia" Nas przerasta. ;-)

    Dobrze, że postawiłes tego smile`a,
    bo już myślałem, że się przejąłeś za bardzo

  • 13. Data: 2003-01-15 18:09:22
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl> napisał w
    wiadomości news:b023n1$4ui$1@aquarius.webcorp.pl...

> [...]
    > padl na Inteligo z powodu duzej ilosci placowek PKO BP oraz dostepnosci
    > bankomatow. Podczas wypelniania krotkiego formularza chcielismy zasiegnac
    > opini infolini aby uzyskac dodatkowe informacje, jednak otrzymanie
    > odpowiedniego numeru nie jest takie proste, brakuje go na pierwszej
    stronie
    > inteligo.pl oraz podczas procesu wypelniania formularza. Bylo to dla nas
    > olbrzymie zdziwienie, jednak nie poddawalismy sie (o naiwni) i zrzucilismy
    > takie drobne przeoczenie na karb zmian jakie zachodza w Inteligo po

    Sytuacji komentować nie będę.
    A co do numeru - koniecznie musi być na pierwszej stronie??? pomoc ->
    kontakt.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 14. Data: 2003-01-15 22:11:36
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl> skribis:

    >wypelnianiu formularza to moze powinienem zmienic branze i zaczac sprzedawac
    >pomidory poniewaz "nowa technologia" Nas przerasta. ;-)

    >Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska - gregory@usun_to_webcorp.pl

    :-)))
    Teraz strach u was cos kupic :)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    "Tworzenie pieniedzy - klucze do obfitosci".
    Zobacz:

  • 15. Data: 2003-01-17 14:24:29
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Kris Anrod" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ja stałem się szczęśliwym klientem Inteligo i mBanku - może dlatego że
    > jestem
    > cierpliwy i nie popełniam błędów przy wypełnianiu formularzy, co do
    czekania
    > czekałem w pierwszym tydzień w drugim troszkę dłużej (jednak nie żaliłem
    się
    > od razu
    > - trzeba być wyrozumiałym, czas ten zależy od ilości wniosków które
    > napłyneły w tym okresie)

    Ja swoje konto w Rajfajsenie zakladalem przez okolo 3 miesiace (to znaczy
    tyle czasu uplynelo od chwili wypelnienia formularza na www do czasu pelnej
    aktywacji konta). Najpierw im sie pomylilo, ze wniosek byl zlozony poprzez
    kuriera a nie www i trzeba bylo jeszcze raz wysylac i odsylac, a potem
    bardzo dluuugo czekalem, az oddzwonia, zeby aktywowac dostep telefoniczny
    (chyba ze trzy tygodnie). Przy okazji pobilem swoj rekord czekania na
    teledoradce - cos okolo 50 minut z Haydnem w tle.

    To wszystko ma swoj sens. Gdyby konto w Rajfajsenie zakladalo sie latwo, to
    juz dawno bym je zlikwidowal, bo na RORze mam teki sam % jak na lokacyjnym,
    ale jak sobie pomysle, ze moglaby mnie czekac gehenna z ponownym zakladaniem
    konta, to juz wole je sobie potrzymac.

    Grzegorz

  • 16. Data: 2003-01-20 14:38:07
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "dead star" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b0h164$3nc$1@news.onet.pl...
    > Po pierwsze - w momencie polaczenia Inteligo z PKO BP nie mozna podejmowac
    > gotowki z bankomatow sieci Euronet

    Skad takie informacje?

    > Ile razy dzwonilem do konsultanta tyle razy odnosilem wrazenie, Inteligo
    > jest w porzadku tylko klient jest glupi, nie potrafi obslugiwac komputera
    > nie mowiac juz o stronie kodowej- chociaz jak ja mialem komputer to
    bawelna
    > na kalesony tych wszystkich konsultantow z wyuczonymi regulkami jeszcze
    nie
    > kielkowala.

    Akurat w przypadku komputerow wiek ma odwrotne znaczenie.
    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 17. Data: 2003-01-20 15:28:29
    Od: "dead star" <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Osobiscie zalozylem 2 konta: firmowe i prywatne ale juz teraz zaluje dnia
    kiedy podjalem taka decyzje.
    Po pierwsze - w momencie polaczenia Inteligo z PKO BP nie mozna podejmowac
    gotowki z bankomatow sieci Euronet
    po drugie - to kazdy problem zwiazany z obsluga konta jest przerzucany na
    klienta.
[...]
    Ostatnio mialem problem z otrzymaniem wniosku o zamkniecie rachunku ale
    tylko stanowcze postawienie sprawy powoduje, ze ci madrzy na pozor ludziki
    pekaja jak popularne slaskie krupnioki itd

    pzdrwm;
    Krzysztof Sz.

    ps. ciekawy ktory konsultant Inteligo ma dzisiaj dyzur w necie.

  • 18. Data: 2003-01-20 22:43:42
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    "dead star" <s...@p...onet.pl> wyznał(a):
    > Po pierwsze - w momencie polaczenia Inteligo z PKO BP nie mozna podejmowac
    > gotowki z bankomatow sieci Euronet

    mógłbyś rozwinąć tę myśl?

    --
    [del] * http://btsearch.org * wyszukiwarka stacji bazowych GSM

  • 19. Data: 2003-01-20 22:48:46
    Od: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl>

    > A co do numeru - koniecznie musi być na pierwszej stronie??? pomoc ->
    > kontakt.

    Zawsze wydawalo mi sie ze w branzy uslugowej (a taka jaknajbardziej jest
    bankowosc) to najwazniejsza funkcja jest upraszczanie zycia klientowi.
    Dodanie na kazdej stronie (nawet w stopce) krotkiej wiadomosci typu:
    "INFOLINIA: 0801 121 121" napewno nie sprawi problemu, a wrecz ulatwi wielu
    osoba zycie. W szczegolnosci informacja, jak uzyskac dodatkowe wiadomosci za
    pomoca infolini, przydatna jest podczas wypelniania formularza zgloszenia.

    Takze moze sie nie znam i zbytnio nie umiem poslugiwac sie stronami
    internetowymi ;-) ale umieszczenie informacji dotyczacej jednej z
    podstawowych drog kontaktu z klientem dopiero po trzecim kliknieciu (strona
    glowna -> pomoc -> kontakt) jest IMHO troche bledna strategia ze strony
    banku. Wrecz wyglada na to ze bank pragnie ukryc numer infolini, a w
    przypadku banku internetowego, bankowi powinno zalezec na budowaniu
    zaufania.

    Pozdrowionka,

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska