  • 1. Data: 2003-01-14 19:55:33
    Temat: mBank->ERA - jak na dzisiaj?
    Od: "zgred" <z...@w...pl>

    Witam.
    Jak to jest na dzisiaj?
    Poguglałem w starych postach i znalazłem jedynie mało "pewniackie" rady o
    wpisywaniu reszty numeru (po PLNCUR04) w "tytuł przelewu" - ale nie wydaje
    mi się to "eleganckie".
    PZ, co proponuje ERA "nie wydaje mi się" w ogóle, bo nie lubię...

    Czy mógłbym poznać sprawdzoną i pewną metodę?

    --

    Dziekuje. Adam.

  • 2. Data: 2003-01-14 20:39:32
    Temat: Re: mBank->ERA - jak na dzisiaj?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "zgred" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > PZ, co proponuje ERA "nie wydaje mi się" w ogóle, bo nie lubię...
    >
    > Czy mógłbym poznać sprawdzoną i pewną metodę?

    Ja od 4 lat korzystam z 3 metody wymienionej pod
    http://www.era.pl/cgi-bin2/biznes/index.php?id=rozli
    cz&r=
    Nie narzekam ;). Jest pewna [jeszcze nigdy nie zdarzylo mi sie aby rachunek
    nie zostal zaplacony na czas], latwa i przyjemna :).
    A jak korzystasz z
    http://www.era.pl/cgi-bin2/moja/index.php?id=citi&r=
    to jeszcze troche stokrotek zlapiesz ;).

    Maciej

  • 3. Data: 2003-01-14 22:39:44
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@W...wp.pl>

    > Nie narzekam ;). Jest pewna [jeszcze nigdy nie zdarzylo mi sie aby
    rachunek
    > nie zostal zaplacony na czas], latwa i przyjemna :).

    wszystko fajnie ale ja np. nie lubie jak ktos cokolwiek sciaga z mojego
    konta...
    ja mam zdefiniowany przelew.. i tylko sobie kwote wstukuje.. i enter..

    pozdro
    SirmarK

  • 4. Data: 2003-01-14 22:45:16
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Marcin Kozlowski" <s...@W...wp.pl> napisał w wiadomości
    > wszystko fajnie ale ja np. nie lubie jak ktos cokolwiek sciaga z mojego
    > konta...
    > ja mam zdefiniowany przelew.. i tylko sobie kwote wstukuje.. i enter..

    Twoj wybor, ale PZ jest IMHO wygodniejsze jak sie ma duzo oplat i slaba
    pamiec.
    Poza tym PZ mozesz zawsze odwolac - nawet jak juz pobiora kase z konta.
    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 5. Data: 2003-01-14 22:48:06
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:b023s9$30a$1@foka.acn.pl, Kazimierz wrote:
> [...]
    > slaba pamiec.
    > Poza tym PZ mozesz zawsze odwolac - nawet jak juz pobiora kase z

    Przewaga PZ/zlecenia stałego ujawnia się szczególnie w przypadku dłuższych
    wyjazdów, o ile się komuś przytrafiają.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-01-14 23:12:33
    Od: "%oil" <c...@A...konto.pl>

    > Czy mógłbym poznać sprawdzoną i pewną metodę?

    ja mam w ten sposób wpisane i nie było zeby nie doszło.
    11401238336914PLNCURR041004959748