  • 1. Data: 2003-01-14 18:36:26
    Temat: PKO BP - pismo z oddzialu
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jedyny wniosek jaki mi sie nasuwa - nie zakladajcie tyle kont
    bankowych :)

    Po hmmm - no jakos moze ponad roku? po zamknieciu konta przyszlo do
    mnie pisemko z PKO BP :)
    "W dniu 01 01 2003 omylkowo zostaly wyslane do Pana wyciagi za rok
    2001. Poprawny wyciag z 31 grudnia 2002 zostal przekazany poczta
    elektroniczna w dniu 02 01 2003. Za pomylke i utrudnienia serdecznie
    przepraszam"

    No istotnie mialem konto e-mail - ale, kiedy to bylo.... :)

    No i teraz musze dzwonic, zeby w koncu w cholere to zamkneli :)

    P.S. Dostal ktos moze cos takiego?

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2003-01-16 09:22:03
    Temat: Re: PKO BP - pismo z oddzialu
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    Coś kręcisz. Jak ja zamykałem w PKO BP SA to dostałem za darmo historię
    wszystkich operacji i pismo o zamknięciu konta i zaprzestaniu przetwarzania
    danych osobowych. Oddział Sokółka Filia Dąbrowa Białostocka.
    Grzegorz