eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzestroga przed Inteligo › Re: Przestroga przed Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!fargo.cgs.poznan.pl!news.inte
    rnetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.atman.pl!news.icm.edu.pl!news.webcorp.com.pl!
    not-for-mail
    From: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przestroga przed Inteligo
    Date: Mon, 20 Jan 2003 23:48:46 +0100
    Organization: Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <b0hu2i$gb$1@aquarius.webcorp.pl>
    References: <b023n1$4ui$1@aquarius.webcorp.pl> <b04854$4hj$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: office.webcorp.pl
    X-Trace: aquarius.webcorp.pl 1043102611 523 195.117.45.35 (20 Jan 2003 22:43:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@w...com.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Jan 2003 22:43:31 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:223361
    [ ukryj nagłówki ]

    > A co do numeru - koniecznie musi być na pierwszej stronie??? pomoc ->
    > kontakt.


    Zawsze wydawalo mi sie ze w branzy uslugowej (a taka jaknajbardziej jest
    bankowosc) to najwazniejsza funkcja jest upraszczanie zycia klientowi.
    Dodanie na kazdej stronie (nawet w stopce) krotkiej wiadomosci typu:
    "INFOLINIA: 0801 121 121" napewno nie sprawi problemu, a wrecz ulatwi wielu
    osoba zycie. W szczegolnosci informacja, jak uzyskac dodatkowe wiadomosci za
    pomoca infolini, przydatna jest podczas wypelniania formularza zgloszenia.

    Takze moze sie nie znam i zbytnio nie umiem poslugiwac sie stronami
    internetowymi ;-) ale umieszczenie informacji dotyczacej jednej z
    podstawowych drog kontaktu z klientem dopiero po trzecim kliknieciu (strona
    glowna -> pomoc -> kontakt) jest IMHO troche bledna strategia ze strony
    banku. Wrecz wyglada na to ze bank pragnie ukryc numer infolini, a w
    przypadku banku internetowego, bankowi powinno zalezec na budowaniu
    zaufania.

    Pozdrowionka,

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1