  • 1. Data: 2009-06-18 09:18:25
    Temat: Przepraszam Pana Premiera
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Przepraszam Pana Premiera Tuska. Źle Go zrozumiałem. Myślałem, że
    zapowiadany przez niego cud dokona się w czasie tej kadencji. Nawet
    sobie pozwoliłem na drobne drwiny z tego powodu. Okazuje się jednak, że
    ekipa Tuska przewiduje dokonanie się tych cudów dopiero pod rządami
    mądrzejszych od niego rządów za 20 lat.

    ---Cytat---
    Poprawienie jakości życia Polaków i wzrost konkurencyjności polskiej
    gospodarki to najważniejsze wyzwania stojące przed Polską w ciągu
    najbliższych 20 lat - ocenia rząd. Szef zespołu doradców strategicznych
    premiera Michał Boni zaprezentował w środę raport "Polska 2030. Wyzwania
    rozwojowe".
    ---Koniec---

    ---archiwalny cytat z Edwarda Gierka---
    Towarzyszki i towarzysze, mieszkańcy Warszawy, rodacy! Dzień I Maja to
    również nasze, polskie święto. Socjalizm wrósł głęboko w życie naszej
    ojczyzny. Ukształtował myśli, ambicje i dążenia milionów Polek i
    Polaków. Przed kilkoma miesiącami na VII zjeździe Polskiej Zjednoczonej
    Partii Robotniczej wytyczyliśmy program wyrosły z patriotycznych
    aspiracji naszego narodu. Droga dalszego rozwoju kraju i podniesienia
    jakości warunków życia prowadzi poprzez wyższą jakość pracy. (...)
    ---koniec---

    Ech, gdyby minister Boni był już wtedy tak przewidujący, jak dziś, to po
    30 latach nie okazałoby się, że współpracował z SB. Z przewidywaniem , a
    zwłaszcza przyszłości, czasem bywają kłopoty...

  • 2. Data: 2009-06-18 09:57:19
    Temat: Re: Przepraszam Pana Premiera
    Od: "roman ban" <r...@N...gazeta.pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > 30 latach nie okazałoby się, że współpracował z SB. Z przewidywaniem , a
    > zwłaszcza przyszłości, czasem bywają kłopoty...

    niemcy realzuja konsekwentnie plan z czasow kolonialzmu -byloby niezle -
    zakladac plan na nastepne 50 lat

  • 3. Data: 2009-06-18 10:00:00
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Rudy to idiota.

    D.

  • 4. Data: 2009-06-18 10:25:27
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    wystarczy popatrzyć jak to robią inni by dojśc do wniosku że pewnych rzeczy
    poprostu nikt nie zrobi w ciągu 4 lat
    (nawet z prezydentem który nie wetowałbym wszystkiego co sie da)

    sukces gospodarczy powojennych Niemiec to lata 60 te - wcześniej 20 lat
    konsekwentnego sensownego planu gospodarczego

    sukces gospodarczy Irlandii - podobnie czasowo, 20 lat cięzkiej pracy

  • 5. Data: 2009-06-18 10:27:45
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> wrote in message
> [...]
    > Tuska przewiduje dokonanie się tych cudów dopiero pod rządami mądrzejszych

    tylko dlaczego codziennie piszesz o jego "cudach" wystepujących juz teraz ?
    mała schiza ?

    george

  • 6. Data: 2009-06-18 10:28:28
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Zapomniales o Planie Marshalla z ktorego skorzystali po wojnie Niemcy.
    Polska dostala jedynie kilkadziesiat lat komuny.

    D.

  • 7. Data: 2009-06-18 10:30:12
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Plan_Marshalla

    Na dole masz kwoty jakie dostaly poszczegolne kraje.

    D.

  • 8. Data: 2009-06-18 11:01:23
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

[...]

    Po raz kolejny muszę Cię rozczarować ale rządy PIS pod "światłym" przywództwem
    J.Kaczyńskiego czyli Gomułkowszczyzna-bis już nie wrócą.
    Większość wyborców jesienią 2007r. oraz w niedawnych wyborach do
    Europarlamentu powiedziała jasno i wyraźnie, że na bajki braci Kaczyńskich o
    Polsce solidarnej i prawej i sprawiedliwej IV RP już się nie nabierze.

    Mimo silnego kryzysu ogólnoświatowego ekipa Tuska jawi się jako znacznie
    bardziej pragmatyczna mimo, że jest oczywiste, że w tej kadencji cudu
    gospodarczego nie będzie.
    Ale nie przeszkodzi to PO wygrać zdecydowanie wybory za 2 lata a kandydatowi
    PO wybory prezydenckie w 2010r.

  • 9. Data: 2009-06-18 11:06:11
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Nawet nie komentuje tego, co napisałeś, chociaż logika przyczyna->skutek
    sypie się klasycznie.

    Prowadzisz regularną zaczepną kampanię i śmiecisz tu na maksa.
    Oprócz Ciebie juz z rzadka tylko jakiś burak puści politycznego bąka, ale z
    tym da się żyć.

    Teraz będziesz tak spamował przez rok, aż Kaczyński przegra wybory, obaj
    odejdą na emeryturę z życia politycznego, po czym będziesz sypał 100 wątków
    dziennie następny rok do wyborów parlamentarnych.

    No to będziesz w tym spamie miał bąki:
    http://e.pardon.pl/pa215/86f29922000133f6493d0c8e

    Co do Kaczyńskiego, i spływa po mnie czy spam w spamie uznasz za
    uzasadniony, to mnie ciekawi - czy uważanie go za prezydenta pomrocznej, co
    wynika z Twojej chorej pisaniny, uważasz za śmieszne czy wesołe?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-06-18 11:10:40
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gospodarczego nie będzie.
    > Ale nie przeszkodzi to PO wygrać zdecydowanie wybory za 2 lata a

    No, rzeczowo i na temat.
    Ale mogłeś napisać krócej:
    "Ale wybory i tak wygramy!"