  • 1. Data: 2009-06-18 12:04:35
    Temat: Czy dziś czeka nas panika bysi ?
    Od: tes <t...@g...com>

    Myślę że dziś close ok 1850-70 i niezla panika bysi nas czeka , kto
    za ?

  • 2. Data: 2009-06-18 12:16:15
    Temat: Re: Czy dziś czeka nas panika bysi ?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "tes" <t...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...
    Myślę że dziś close ok 1850-70 i niezla panika bysi nas czeka , kto
    za ?

    lepiej uważaj...

  • 3. Data: 2009-06-18 12:51:59
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    tes wrote:

    > Myślę że dziś close ok 1850-70 i niezla panika bysi nas czeka , kto
    > za ?

    od wtorku

  • 4. Data: 2009-06-18 13:08:50
    Od: Aldik <b...@g...com>

    On Jun 18, 2:04 pm, tes <t...@g...com> wrote:
    > Myślę że dziś close ok 1850-70  i niezla panika bysi nas czeka ,  kto
    > za ?

    Myślę że się mylisz ;], max w ciągu 2 tyg. będzie powrót na 2k pkt.

  • 5. Data: 2009-06-18 13:37:22
    Od: tes <t...@g...com>

    > Myślę że się mylisz ;], max w ciągu 2 tyg. będzie powrót na 2k pkt.

    a ja jednak mysle ze dzis zobaczymy 1880

  • 6. Data: 2009-06-18 13:37:56
    Od: tes <t...@g...com>

    > Myślę że się mylisz ;], max w ciągu 2 tyg. będzie powrót na 2k pkt.

    dzis 1880 na close !!!!

  • 7. Data: 2009-06-18 13:46:40
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "tes" <t...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...

    > Myślę że się mylisz ;], max w ciągu 2 tyg. będzie powrót na 2k pkt.

    dzis 1880 na close !!!!

    jeszcze napisz na czym...

  • 8. Data: 2009-06-18 13:56:51
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    "tes" <t...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...

    > Myślę że się mylisz ;], max w ciągu 2 tyg. będzie powrót na 2k pkt.

    dzis 1880 na close !!!!

    No to zobaczymy za 20 min czy odejdziesz do smietnika historii.....

  • 9. Data: 2009-06-18 13:58:53
    Od: k...@o...pl

    > "tes" <t...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...

    > dzis 1880 na close   !!!!
    >
    > No to zobaczymy za 20 min czy odejdziesz do smietnika historii.....

    Dlaczego??? Zmieni nicka i nadal będzie głupoty wypisywał!!!

  • 10. Data: 2009-06-18 14:09:27
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    tes wrote:

    > Myślę że dziś close ok 1850-70 i niezla panika bysi nas czeka , kto
    > za ?

    Hmm dzisiaj pewnie nie, ale może jutro? Ja myślę poważnie o pozbyciu się
    funduszy inwestycyjnych na jakiś czas.