  • 11. Data: 2009-06-18 11:12:41
    Temat: Re: Przepraszam Pana Premiera
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    Dieter pisze:
    > Zapomniales o Planie Marshalla z ktorego skorzystali po wojnie Niemcy.
    > Polska dostala jedynie kilkadziesiat lat komuny.

    Dostała też zaszczyt spłacenia reparacji wojennych na rzecz zwycięskiego
    alianta ze wschodu.

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 12. Data: 2009-06-18 11:30:33
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
    > Nawet nie komentuje tego, co napisałeś, chociaż logika przyczyna->skutek
    > sypie się klasycznie.
    >
    > Prowadzisz regularną zaczepną kampanię i śmiecisz tu na maksa.
    > Oprócz Ciebie juz z rzadka tylko jakiś burak puści politycznego bąka, ale z
    > tym da się żyć.
    >
    > Teraz będziesz tak spamował przez rok, aż Kaczyński przegra wybory, obaj
    > odejdą na emeryturę z życia politycznego, po czym będziesz sypał 100 wątków
    > dziennie następny rok do wyborów parlamentarnych.

    Za Buzka w czasach reform AWS też tak robiłem , gdy postkomuna gdakała o
    "dziurach Bauca" wbijających nasze państwo w otchłań gospodarczego
    zatracenia, ku uciesze większości rezolutnych grupowiczów. Pewnie byłeś
    wśród nich pod innym nickiem.

    Widzisz Skippy, konstelacje polityczne się zmieniają , ale zawsze jest
    opcja warta w danym momencie poparcia i taka, której nie warto popierać.
    Nie ma to żadnego związku z braćmi Kaczyńskimi, na kompleks których
    najwyraźniej cierpisz, bo nie potrafisz niczego napisać bez nawiązania
    do nich.

  • 13. Data: 2009-06-18 11:36:58
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Nie ma to żadnego związku z braćmi Kaczyńskimi, na kompleks których
    > najwyraźniej cierpisz, bo nie potrafisz niczego napisać bez nawiązania do
    > nich.

    Większej głupoty nie czytałem dawno.
    O Kaczyńskich piszę tylko w Twoich spamerskich wyborczych wątkach
    politycznych.
    Poza tym raczej piszę o AT, o wiele więcej, i nic tam o nich nie wspominam.

    A piszę o nich w Twoim spamie, bo Ty masz obesesję na ich punkcie
    "bohaterski prezydent" (chodziło o Gruzję) :))), "zmuszony jesteś do obrony
    Braci" (a tu nikt ich specjalnie nie atakuje sam z siebie) itp itd.

    BTW kompleks?
    :))))))))))))

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2009-06-18 11:40:50
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Pewnie byłeś wśród nich pod innym nickiem.

    Jestem od 2006 wszędzie pod tym samym nickiem, wcześniej nie pisałem o gpw.

    Fajnie jest obserwować, jak Ci puszczają nerwy, i coraz to sięgasz do
    argumentów osobistych.
    Już którys raz, na razie bardzo delikatnie.

    Wyluzuj Jurek, nie jestes w stanie mnie obrazić :o)

  • 15. Data: 2009-06-18 11:52:30
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "Jerzy Olszewski"
    >
    > Wyluzuj Jurek, nie jestes w stanie mnie obrazić :o)

    Nie mam takiego zamiaru :)

  • 16. Data: 2009-06-18 11:53:43
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

    > Po raz kolejny muszę Cię rozczarować ale rządy PIS pod "światłym"
    > przywództwem
    > J.Kaczyńskiego czyli Gomułkowszczyzna-bis już nie wrócą.
    > Większość wyborców jesienią 2007r. oraz w niedawnych wyborach do
    > Europarlamentu powiedziała jasno i wyraźnie, że na bajki braci Kaczyńskich
    > Polsce solidarnej i prawej i sprawiedliwej IV RP już się nie nabierze.

    Dla wyborców PO, może zrozumieją...

    a+b+c+....z = wynik rozumowania, ocena egoistycznej jednostki, która jeśli
    uzna, że sama doszła do sumy rozumowania samodzielnie, to będzie się potem
    tego trzymała...

    a teraz wyborco PO zastanów się co będzie jak zmienna powiedzmy "a" jest
    fałszywa np. że mieliśmy państwo totalitarne, .... albo inne zmienne w
    równaniu fałszywie Tobie wyborco PO podsunięto(nielegalne podsłuchy,
    korupcja vide raport widmo Pitery, obrażanie, naśmiewanie się, argumenty ad
    peronam etc. itp.)... Wynik równania którego tak zaciekle bronisz to
    działania sztabu ludzi którzy spowodowali, że myślisz jak myślisz.... Sztuką
    jest rozebranie tego wyniku na czynniki pierwsze ale to trudne, bo "ego" na
    to nie pozwala(przyznanie się do błędu... co ? ja inteligent , mądry,
    wykształcony i światowy wyborca partii elitarnej PO mogę się mylić? ) ...
    Pozdrawiam wszystkich zdrowo myślących :)

  • 17. Data: 2009-06-18 12:05:29
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Nie mam takiego zamiaru :)

    Wracając do tego co piszesz, opcji wartych wspierania...
    Problem polega na tym, ze np. dla mnie podstawową wartoscią jest wolność
    gospodarcza i jak najniższe podatki.
    Z tego punktu widzenia POPIS to kompletna klapa, dlatego nie otrzymają
    mojego głosu (i kilku z rodziny) jeszcze długo.
    (Wyjątek to wybory za rok, kiedy to pójde głosowac "przeciw")

    Kontynuując - najwięcej w tym interesujacym mnie zakresie zrobiła opcja, na
    która nie bedę głosował i wspierał z innych pobudek - czyli LSD.
    Niestety najwiecej zrobili oni.

    PO i PIS to kosmetyka pod publike i ciagłe dokładanie podatków ukrytych.
    LSD to znacząca obniżka CIT oraz realny, legalny podatek LINIOWY 18% mnie
    obejmujacy.
    Nie wspominając o ustawie Wilczka i Rakowskiego, która przez związkowców w
    III RP została obudowana korupcjogennym i wiążącym ręce socjalistycznym
    legislacyjnym monstrum.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2009-06-18 12:07:38
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <m...@o...the.moon> wrote in message

> [...]
    > III RP została obudowana korupcjogennym i wiążącym ręce socjalistycznym

    no i jeszcze ta oniżka "rentowej" za PISu ... nie wiem jak z DG ale
    "najemnym" przybyło netto.
    george

  • 19. Data: 2009-06-18 12:09:10
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    >Po raz kolejny muszę Cię rozczarować ale rządy PIS.... <

    Odp. No tak, typowa odpowiedz: "a PIS itd."

    D.

  • 20. Data: 2009-06-18 12:13:50
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
> [...]
    > III RP została obudowana korupcjogennym i wiążącym ręce socjalistycznym

    Czy uważasz, że obniżenie stawek PIT, eliminacja podatku od darowizn i
    spadkowego dla I grupy, zmniejszenie składki rentowej i walka o
    obniżenie stawek notarialnych i sądowych, to jest nic , jak na 2 lata
    rządów PIS ?

    Czy uważasz, że wprowadzenie podatku od dochodów kapitałowych, za czasu
    SLD to zmniejszenie podatków ?

    Czy uważasz , że mityczny okres Wilczka, gdy PRL już się rozpadł, a
    demokratyczne państwo rynkowe, jeszcze nie powstało, jest możliwy do
    powtórzenia w jakimkolwiek normalnym państwie ?