  • 1. Data: 2003-05-27 09:24:53
    Temat: Przeniesienie kredytu z PKO BP do mBanku - problemy
    Od: "Dariusz Danowski" <k...@a...juni.gliwice.pl>

    witam

    czy przenosił ktoś kredyt odnawialny z PKO BP do mBanku ?
    czy były problemy z wypowiedzieniem umowy kredytowej w PKO BP ?
    jak napisać takie pismo, żeby się nie czepiali...

    Krasnal

  • 2. Data: 2003-05-27 10:08:09
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Dariusz Danowski <k...@a...juni.gliwice.pl> wrote:

    > jak napisać takie pismo, żeby się nie czepiali...

    Napisać po prostu wypowiedzenie umowy o linię kredytową z zachowaniem
    30-dniowego okresu wypowiedzenia.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-05-27 11:46:57
    Od: "Dariusz Danowski" <k...@a...juni.gliwice.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał w wiadomości
    > Napisać po prostu wypowiedzenie umowy o linię kredytową z zachowaniem
    > 30-dniowego okresu wypowiedzenia.

    Niestety, to nie takie proste
    Kredyt odnawia się 16 czerca
    Jak mi się odnowi, to już mi sie w tym roku nie opłaca przenosić (za
    przyznanie kredytu w mBanku zapłacę 1% = 240 zł, za odnowienie kredytu w PKO
    BP 2 % = 400 zł), różnice w oprocentowaniu nie zwróciłyby mi tych pieniędzy
    (13.25 % i 13.00 %)
    Jak się nie da tego załatwić, to rezygnuję ipoczekam do następnego roku

    Chyba, że od kogoś pożyczę 20 tyś złotych - a to nie jest takie proste.....

    Krasnal

  • 4. Data: 2003-05-27 12:14:45
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Użytkownik "Dariusz Danowski" <k...@a...juni.gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:bavj7k$t3q$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

> [...]
    > Jak się nie da tego załatwić, to rezygnuję ipoczekam do następnego roku
    >
    > Chyba, że od kogoś pożyczę 20 tyś złotych - a to nie jest takie

    W maju przerabiiałem ten temat na TRZY DNI przed odnowieniem. Taki własnie
    jest deadline.

  • 5. Data: 2003-05-27 21:21:30
    Od: k...@p...onet.pl

    > W maju przerabiiałem ten temat na TRZY DNI przed odnowieniem. Taki własnie
    > jest deadline.

    No właśnie - jak z tego wybrnąłeś
    Masz ten nowy kredyt w mBanku ?
    Jak brzmiało pismo - jeśli oczywiście się udało

    Krasnal, GG#1103