  • 1. Data: 2003-05-27 06:49:33
    Temat: Pomocy System argentyński
    Od: "Krzysiek" <k...@w...pl>

    Teściowa chce żeby firma "Polska Izba Przemysłowa Euro 2000" udzieliła jej
    kredytu na kwotę 30000zł i obawiamy się czy to nie jest system argentyński
    .Może znacie tą firmę lub ktoś ma lub miał styczność z nimi .Proszę o
    jakikolwiek informacje.
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-05-27 07:07:16
    Temat: Re: Pomocy System argentyński
    Od: <M...@i...pw.edu.pl>

    Witam.
    Nie miałem do czynienia, ale nie dało się wyszukać w googlu - co jest
    podejrzane(może to firma krzak).
    Jak masz wątpliwości to zwóć sie do ekspertów np. federacji konsumentów -
    oni bezppłatnie :) poradzą. Bliższe informacje:
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl

    ________

  • 3. Data: 2003-05-27 07:14:29
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kredytu na kwotę 30000zł i obawiamy się czy to nie jest system argentyński
    > .Może znacie tą firmę lub ktoś ma lub miał styczność z nimi .Proszę o

    Po kredyt niech idzie do banku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    --
    Pozdrawia
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2003-05-27 07:23:48
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik <M...@i...pw.edu.pl> pisze:

    > Witam.
    > Nie miałem do czynienia, ale nie dało się wyszukać w googlu - co jest
    > podejrzane(może to firma krzak).

    ROTFL!

  • 5. Data: 2003-05-27 08:04:58
    Od: <dwa_be<kasuj>@op.pl>

> [...]
    > kredytu na kwotę 30000zł i obawiamy się czy to nie jest system argentyński
    > .Może znacie tą firmę lub ktoś ma lub miał styczność z nimi .Proszę o

    Przeczytaj ten artykol.
    http://www.wieczor.pl/apps/pbcs.dll/artikkel?SearchI
    D=73136235620578&Avis=WW&Dato=20030523&Kategori=MAGA
    ZYN&Lopenr=305220002&Ref=AR

    pzdr Bogas

  • 6. Data: 2003-05-27 11:16:29
    Od: "krzy.stan" <k...@w...pl>

    Kiedys' tez. sie; bawi?em w taki system na podobna; kwote;, w pore; sie; jednak
    wycofa?em umaczaja;c jedynie 1000PLN, czyli wpisowe. Jez.eli chcesz kupic'
    samochód, to albo wez' kredyt w banku wspó?pracuja;cym z dilere (zazwyczaj
    uproszczone formalnos'ci i krótki termin realizacji) lub wez' kredyt we
    w?asnym banku (moz.e potrwa to d?uz.ej ale taniej). Generalnie nie ma
    sensu wchodzic' w firmy nieznanego typu. Banki maja; te; przewage;, z.e jak
    oszukuja; klientów to raczej na niskie kwoty (drobne prowizje i marz.e) i
    nie ?amia; ra;k ani nóg.