    From: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przeniesienie KK do ING
    Date: Wed, 7 May 2008 23:59:29 +0000 (UTC)

    Sagittarius <z...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli jednak mam fatygować swoją koordynator ds. płac - czy przy
    > przeniesieniu jest inaczej?
    > Po prostu chcę TYLKO RAZ odwiedzić ich wypasioną (w moim mieście) placówkę

    Tak za jedną wizytą załatwić wszystko to się może nie udać, bo najpierw
    zarejestrują wniosek, zrobią kopię wyciągów, a potem Cię wezwą na podpisanie
    papierów jak dostaną decyzję. Może jak wniosek przez net złożysz, jeśli w
    necie jest uwzględniona opcja przenoszenia karty, to można to wszystko przy
    odbiorze decyzji załatwić. Ale nie potwierdzę, bo nie testowałem. BTW Przy
    wniosku na podstawie wyciągów jest jeszcze potrzebny drugi dokument ze
    zdjęciem.
    Po doświadczeniach jakie miałem to bym zrobił tak jak kolega radzi -
    złożyłbym standardowy wniosek przez net i wziął z fabryki zaświadczenie o
    zarobkach. Procedura kiedy mają do czynienia, jak to ładnie panie w banku
    nazywały, ze "słiczersem", jest chyba na tyle rzadka, że nie wszyscy ją mają
    opanowaną, więc jest loteria na kogo trafisz. Ja na pytanie czy można się
    przenieść bez zaświadczenia, w zależności od osoby usłyszałem 3 wersje: 1)
    nie ma takiej oferty, 2) /moja ulubiona/ lepiej żeby było zaświadczenie, 3)
    można. Ostatecznie wyszło na to że opcja 3 jest prawdziwa.