  • Data: 2008-05-07 23:30:40
    Temat: Re: Przeniesienie KK do ING
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sagittarius <z...@i...pl> napisał(a):

    > Witam - czy ktoś ostatnio próbował?

    Szczegóły dotyczące wydania parę tygodni temu opisywałem na grupie, więc nie
    ma co tego przepisywać, ale generalnie przenosiłem się niedawno do ING i
    procedura była synonimem porażki. Wcześniej też przenosząc się z innych
    banków miałem karty w BZWBK i BPH. Porównując poziom obsługi, ING ma do
    nadrobienia lata świetlne w zakresie niekompetencji pracowników. Moja
    subiektywna ocena:

    Plusy
    - karta działa - przez półtora miesiąca używania, ani jednej odrzuconej
    transakcji, ale wykonywałem transakcje wyłącznie w .pl
    - karta bez chipa, bez PIN dla transakcji bezgotówkowych, wyłącznie na
    podpis - to się robi rzadkością na rynku
    - przy odpowiednich obrotach za free
    - IMHO zupełnie przyzwoita obsługa telefoniczna, tzn. konsultanci dwukrotnie
    byli w stanie mi powiedzieć co schrzaniła pani w oddziale, że karta nadal
    nie działa :^)

    Minusy /nie licząc dramatu przy wydaniu i aktywacji/
    - ING chce koniecznie spłacać zadłużenie karty, z której się przenosisz
    - przenoszona kartę trzeba zamknąć /BPH tego ode mnie nie wymagał/
    - żeby mieć podgląd przez net trzeba założyć jakieś konto np. darmowe OKO
    - serwis internetowy jest marny, np. brak podglądu blokad i IMHO nie
    ergonomiczny
    - właśnie odkryłem, że wpłaty księgują z 2 dniowym opóźnieniem, chociaż
    opierając się na opinii kolegi z p.b.b nie ma to znaczenia przy uznaniu daty
    spłaty, niemniej dziwna praktyka.
    - aktywacja karty następuje z jednodniowym opóźnieniem od momentu wydania,
    co samo w sobie jest drobiazgiem do pominięcia, ale wpisuje się w ogólny
    obraz off-line&#8217;owości banku.

    Miłego dnia
    Tomek