  • Data: 2019-01-03 12:09:44
    Temat: Re: Przelewy z baardzo odroczonym terminem płatności.
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-03 o 11:42, Kris pisze:
> [...]
    Krisa ;>

    > Wielokrotnie m.in tu pisałem że oprócz konta "podstawowego" od kilkunastu już lat
    mam konto w mBanku na które co miesiąc wysyłam kasę i płace z tego niektóre rachunki
    oraz zakupy na allegro czy u innego chińczyka. I chyba mnie za to mBank nie kasuje

    zleceniach stałych, przy zlecaniu "zwykłego" przelewu z datą >przyszłą już się tego
    nie udało zrobić.

    > Jak już wszystkie rozumy zjesz to sprawdź jeszcze w mBanku opcje "seria przelewów"
    bo ona idealnie nadaje się własnie do płacenia np podatków w ratach
    > Nie dość ze przez 3 dni będzie ponawiał to chyba jest też opcja że na sms
    powiadomienie wyślą że kasy nie było.

    Ooo! Zaczynam się zastanawiać, cz może wreszcie powinienem założyć sobie
    konto w mBanku?
    W T-mobile Usługi Bankowe, jeśli o godzinie 11:00 brak środków, to po
    prostu przelew nie idzie i już więcej bank tym się nie zajmuje. Sprawdzone.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/