  • Data: 2019-01-03 14:30:03
    Temat: Re: Przelewy z baardzo odroczonym terminem płatności.
    Od: ń <k...@t...sie> szukaj wiadomości tego autora

    Niektóre inne banki też mają "cykliczne", gorzej z "podejmowaniem próby przez 3 dni
    przy chwilowym braku srodków" (i to jest bardzo
    dobra opcja! - które inne banki to mają?)
    Co nie zmienia faktu, że właśnie podobnie jak OP dostałem upomnienie do zapłaty...
    podatku od nieruchomości (drobne kwoty
    porównywalne z kosztami wezwania), a trudno mi uwierzyć, żeby nie było 19 zł.
    Może przelewy się kasują bez ostrzeżenia przy jakiejś zmianie w zupełnie innym
    miejscu, przykładowo "RWE" na "Innogy" lub "ul.
    majora Komucha" na "ul. sierżanta Słusznego"?
    BTW ostatnio coś w prawie podatkowym (od nieruchomości i opłat lokalnych) pogmerali,
    że kwoty "niższe niż" trzeba opłacać
    jednorazowo.

    -----
    > trzeba być zdecydowanie z boku krzywej gaussa, by wpaść na to, że sensowniejsze
    wykonanie przelewu zapewni dopiero wejście w
    > "przelewy cykliczne".
    > Bo "seria przelewów", jak sama nazwa wskazuje, jak najbardziej umożliwia zlecenie
    pojedynczego przelewu.