  • Data: 2019-01-03 14:19:12
    Temat: Re: Przelewy z baardzo odroczonym terminem płatności.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:b82420ed-42d6-4c35-9119-1bfee2939bf6@go
    oglegroups.com...
    >W sumie to konto w mBanku trzymam dla
    >-historii przelewów.
    >-przyzwyczajenia- już ładnych kilkanaście lat mam tam konto
    >-dlatego że za leniwy jestem żeby zmieniać przenosić stałe zlecenia z
    >mbanku na konto podstawowe.

    a tu ci mbank wprowadzi nowy, lepszy interfejs :-)

    > Rachunki o zmiennych kwotach miesięcznych opłacam z bm.pl. BM.pl
    > pobiera automatycznie kwoty faktur od operatorów
    > telekomunikacyjnych, gazowni,elektrowni itp(jest to kilkanaście
    > pozycji bo zbieram tam wszystkie rachunki swoje, część opłat mamy i
    > teściów) a ja płace to jedna "szybką płatnością" lub debetówką raz w
    > miesiącu.
    >Faktem jest że i zakupy coraz rzadziej opłacam z mbanku a coraz
    >częściej visą(lub visa checkout) z konta podstawowego

    A teraz moze sie zmienic, bo w zwiazku z nowa dyrektywa takich
    operatorow moze przybyc.

    >Nie mam żadnych problemów z obsługą tego systemu. Nawet wygodniejszy
    >jak stary system mbanku.

    A ja sie z przedpiszca zgodze - zero intuicyjnosci, zero.
    Jakies budzety, cele, a podstawowej funkcjonalnosci brak, albo dobrze
    schowana.

    >Tyle tylko że nie korzystam z wodotrysków typu mokazje,

    Te przynajmniej nie przeszkadzaja. Mozna nie korzystac i nie narzekac.
    Ale zeby lokaty zakladac w "Pasażu" ?
    Ale tez juz nie przeszkadza, jakie lokaty w mbanku ... po co ..

    Tak swoja droga - skad oni maja pieniadze ? Bo na pewno nie od
    oszczedzajacych ...

    J.