  • Data: 2019-01-03 11:42:42
    Temat: Re: Przelewy z baardzo odroczonym terminem płatności.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 3 stycznia 2019 11:23:21 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > Hehe, przy okazji dowiedzieliśmy się w końcu, który to jest ten "bank jedyny" Krisa
    ;>

    Wielokrotnie m.in tu pisałem że oprócz konta "podstawowego" od kilkunastu już lat mam
    konto w mBanku na które co miesiąc wysyłam kasę i płace z tego niektóre rachunki oraz
    zakupy na allegro czy u innego chińczyka. I chyba mnie za to mBank nie kasuje

    > Ale żeby nie był tak wspaniały, to trzeba dopisać, że takie cuda
    >(próby przez 3 dni i powiadomienia SMS w wypadku odrzucenia) to jedynie >przy
    zleceniach stałych, przy zlecaniu "zwykłego" przelewu z datą >przyszłą już się tego
    nie udało zrobić.

    Jak już wszystkie rozumy zjesz to sprawdź jeszcze w mBanku opcje "seria przelewów" bo
    ona idealnie nadaje się własnie do płacenia np podatków w ratach
    Nie dość ze przez 3 dni będzie ponawiał to chyba jest też opcja że na sms
    powiadomienie wyślą że kasy nie było.