  • 1. Data: 2002-02-14 13:43:49
    Temat: Przelewy z OKO w Euro
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Czy ktos ma OKO w Euro w BSK i wykonywal przelewy z niego na ROR przez
    BSKonline czy w oddziale ? Interesuje mnie jaki stosowany jest do rozliczen
    kurs Euro ?

    D.

  • 2. Data: 2002-02-14 15:56:00
    Temat: Re: Przelewy z OKO w Euro
    Od: "Marcin" <o...@o...it.pl>

    Przelew w walucie np. ? dokonuje się w oddziale poprzez złożenie dyspozycji
    , wg tabeli kursów ( jest na ich stronie ) , jeśli powyżej równowartości
    5.000 $ stosuje się tabele preferencyjną ( lepsze kursy )
    M.P

  • 3. Data: 2002-02-15 09:22:17
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <o...@o...it.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > , wg tabeli kursów ( jest na ich stronie ) , jeśli powyżej równowartości
    > 5.000 $ stosuje się tabele preferencyjną ( lepsze kursy )

    czy te kursy sa tez stosowane przy przelewach przy uzyciu BSKonline ?

    D.

  • 4. Data: 2002-02-15 10:57:59
    Od: Jarek Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Dave wrote:

    > Czy ktos ma OKO w Euro w BSK i wykonywal przelewy z niego na ROR przez
    > BSKonline czy w oddziale ? Interesuje mnie jaki stosowany jest do rozliczen
    > kurs Euro ?

    Nie ma możliwości przelewu pomiędzy ROR-em a OKO w euro.
    Przy próbie przelewu przez BSK-Online system zgłasza błąd : realizacja
    niemożliwa, konto docelowe jest walutowe czy coś w tym stylu.
    Jedyna możliwość to wpłata gotówkowa w kasie lub zakup bezgotówkowy w oddziale
    po irracjonalnym kursie bankowym.
    Dużo bardziej opłacalne jest wypłacenie PLN w okienku, spacerek po najbliższych
    kantorach i wpłacenie gotowizny w Euro na OKO znowu w kasie.
    Póki co wychodzi dużo taniej i zdrowiej :-))

    ________
    Jaroslaw Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 5. Data: 2002-02-15 11:36:05
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Palka" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma możliwości przelewu pomiędzy ROR-em a OKO w euro.
    > Przy próbie przelewu przez BSK-Online system zgłasza błąd : realizacja
    > niemożliwa, konto docelowe jest walutowe czy coś w tym stylu.

    zrozum ze mi chodzi o przelew w odwrotna strone !
    Jak nie wierzysz - to sobie otworz BSKonline wejdz na przelewy z rachunkow
    oszczednosciowych i wybierz wyplate z rachunkow oszczednosciowych. Mozesz
    wybrac wyplate z OKO w Euro a konto docelowe moze byc ROR. Prosze - czytaj
    uwaznie o co pytam.

    D.