  • 1. Data: 2011-06-12 16:55:38
    Temat: Przelewy wewnątrzbankowe IdeaBank i OpenFinance - jak działają?
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    Czy przelewy z rachunku na rachunek w ramach IdeaBanku wykonują się
    natychmiast, czy z opóźnieniem? To samo pytanie dla OpenFinance. A może
    jest jakiś pozaelixirowy mechanizm wykonywania przelewów wewnątrz całej
    grupy GetinNoblowej?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2011-06-12 18:43:24
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 12.06.2011 18:55, Grzexs wrote:
> [...]
    > natychmiast, czy z opóźnieniem? To samo pytanie dla OpenFinance. A może
    > jest jakiś pozaelixirowy mechanizm wykonywania przelewów wewnątrz całej

    Kiedyś między Getin Bankiem a OF/GO przelewy szły co godzinę od rana do
    20. Od pewnego czasu zauważyłem, że sesje wewnętrzne pokrywają się z
    Eliksirem. (jedna z sesji przychodzących jest ok. 11.30-11.45).

  • 3. Data: 2011-06-13 05:53:24
    Od: " " <k...@g...pl>

    Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> napisał(a):

    > Czy przelewy z rachunku na rachunek w ramach IdeaBanku wykonują się
    > natychmiast, czy z opóźnieniem?

    ~10 minut

    > To samo pytanie dla OpenFinance.

    Między OF-OF, OF-GOL, GOL-OF również ~10 minut.

    > jest jakiś pozaelixirowy mechanizm wykonywania przelewów wewnątrz całej
    > grupy GetinNoblowej?

    Jeśli masz na myśli GOL, OF i Idea to wspólnego nie ma, bo Idea jest osobnym
    podmiotem i proces wchłaniania do wspólnej grupy dopiero trwa i na razie
    Idea-pozostałe klony chodzi elixirem.

  • 4. Data: 2011-06-13 14:46:53
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    k...@g...pl napisał(a) :

    > Między OF-OF, OF-GOL, GOL-OF również ~10 minut.

    4 dni. OF-GOL. Jak trafisz na święto w piątek lub poniedziałek.

    OF-GOL także eliksirem.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 5. Data: 2011-06-13 14:50:24
    Od: " " <k...@g...pl>

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > 4 dni. OF-GOL. Jak trafisz na święto w piątek lub poniedziałek.

    Bzdura.

    > OF-GOL także eliksirem.

    Bzdura.

    Robię takie przelewy kilkanaście razy w miesiącu i wykonują się przez O.R. w
    Lublinie i idą wewnątrz.

  • 6. Data: 2011-06-13 15:05:50
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    k...@g...pl napisał(a) :

    > Bzdura.

    Inteligentny człowiek nie zaprzecza temu czego nie widział. No, ale
    to inteligentny.

    > Bzdura.
    >
    > Robię takie przelewy kilkanaście razy w miesiącu i wykonują się przez O.R. w
    > Lublinie i idą wewnątrz.

    Widać trafiałem na okresy gdy sesje szły eliksirem.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 7. Data: 2011-06-13 15:10:58
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl>

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Inteligentny człowiek nie zaprzecza temu czego nie widział. No, ale
    > to inteligentny.

    Mój drogi, nie możesz mówić o sytuacji przelewu między OpenFinance, a Getin
    Online, bo takiej możliwości przerwy tam nie ma. W święta i weekendy, tak
    samo, jak w normalne dni, wszystko idzie wewnątrz 6-22*.

    * - nie dotyczy momentów, kiedy system jest odcinany od świata, ten który my
    widzimy, ale to się zdarzyło dotychczas 2 razy

    Korzystam bardzo intensywnie, więc mi nie wmówisz, że jest inaczej :)

    Może mylisz Getin24 placówkowy z Getin Online - to są zupełnie różne systemy i
    tam dzieją się różne rzeczy, ale autor o to nie pytał.

    > Widać trafiałem na okresy gdy sesje szły eliksirem.

    Więc może ustalmy, czy Ty na pewno rozmawiasz o Getin Online i OpenFinance,
    czy o Getin24? Bo wszystko wskazuje na to, że o tym ostatnim.

  • 8. Data: 2011-06-13 15:16:11
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Konfabulator napisał(a) :

> [...]
    >
    > Więc może ustalmy, czy Ty na pewno rozmawiasz o Getin Online i OpenFinance,
    > czy o Getin24? Bo wszystko wskazuje na to, że o tym ostatnim.

    Likwidowane w piątek lokaty w OF pojawiały się we wtorek (akurat
    święto było w poniedziałek) w Getin Online. Tak samo w inne dni
    tygodnia, pojawiały się następnego dnia, zgodnie z sesją Elixir.
    Co się działo w tym czasie z pieniędzmi, nie wnikam. Nie było ich
    ani tam, ani tu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 9. Data: 2011-06-13 15:25:17
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl>

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Likwidowane w piątek lokaty w OF pojawiały się we wtorek (akurat

    Był przez jakiś czas problem, że lokaty były przetrzymywane jeden dzień, jeśli
    miały trafić na wewnętrzne konta, ale z tego co mi wiadomo problem ten został
    już jakiś czas temu zlikwidowany, zresztą był szeroko opisywany na pl.b.b. Ja
    akurat zawsze na lokaty wpłacam z innego banku i tam wszystko wraca zgodnie z
    oczekiwaniami.

    Tylko to do samego mechanizmu przelewów wewnętrznych ma się tak trochę z boku,
    jeśli z palca zlecisz przelew między kontem optymalnym, a kontem swobodnym to
    idzie tak jak napisałem.