eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelewy wewnątrzbankowe IdeaBank i OpenFinance - jak działają? › Re: Przelewy wewnątrzbankowe IdeaBank i OpenFinance - jak działają?
    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelewy wewnątrzbankowe IdeaBank i OpenFinance - jak działają?
    Date: Mon, 13 Jun 2011 17:16:11 +0200

    Konfabulator napisał(a) :

    > Mój drogi, nie możesz mówić o sytuacji przelewu między OpenFinance, a Getin
    > Online, bo takiej możliwości przerwy tam nie ma. W święta i weekendy, tak
    > samo, jak w normalne dni, wszystko idzie wewnątrz 6-22*.
    >
    > * - nie dotyczy momentów, kiedy system jest odcinany od świata, ten który my
    > widzimy, ale to się zdarzyło dotychczas 2 razy
    >
    > Korzystam bardzo intensywnie, więc mi nie wmówisz, że jest inaczej :)
    >
    > Może mylisz Getin24 placówkowy z Getin Online - to są zupełnie różne systemy i
    > tam dzieją się różne rzeczy, ale autor o to nie pytał.

> [...]

    Likwidowane w piątek lokaty w OF pojawiały się we wtorek (akurat
    święto było w poniedziałek) w Getin Online. Tak samo w inne dni
    tygodnia, pojawiały się następnego dnia, zgodnie z sesją Elixir.
    Co się działo w tym czasie z pieniędzmi, nie wnikam. Nie było ich
    ani tam, ani tu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]