  • 1. Data: 2002-03-05 08:01:47
    Temat: Przelewy przez BZWBK
    Od: "MaG" <w...@p...onet.pl>

    w dniu wczorajszym chcialem dokonac przelewu z konta osobistego posiadanego
    w BZWBK na inne konto i pomimo srodkow na koncie transakcja ni zostala
    zrealizowana z powodu braku srodkow i w historii zlecen oprocz transakcji
    zrealizowanych widnieja takze te odrzucone. czy jezeli srodki sie pojawia na
    koncie to te odrzucone zlecenia zostana zrealizowane czy zostaja
    uniewaznione i konieczne jest powtorne dokonanie przelewu?
    dziekuje za pomoc
    pozdrawiam!MaG

  • 2. Data: 2002-03-05 08:03:05
    Temat: Re: Przelewy przez BZWBK
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    mBank? :)

  • 3. Data: 2002-03-05 08:07:58
    Od: "MaG" <w...@p...onet.pl>

    bzwbkUżytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    > mBank? :)

    bzwbk

  • 4. Data: 2002-03-05 08:53:48
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik MaG <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a61tqa$2n5$...@n...onet.pl...
> [...]
    > zrealizowanych widnieja takze te odrzucone. czy jezeli srodki sie pojawia

    To byly te srodki na koncie czy ich nie bylo?

    Karol

  • 5. Data: 2002-03-05 12:50:43
    Od: "MaG" <w...@p...onet.pl>

    na koncie fizycznie byly bo wplacalem wczesniej w historii operacji byla ta
    wplata ujeta ale widocznie nie byly jeszcze zaksiegowane

  • 6. Data: 2002-03-05 22:23:29
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>

    jezeli robiles wpłatę to najczęściej dopiero nastepnego dnia pozwoli zrobic
    przelew z tej kasy (tak jest w b.BZ)
    A jesli w przegladzie operacjii status oper. jest "odrzucona - brak srodkow"
    to ta operacja na 100% juz sie pojdzie,musisz ja zrobic jeszcze raz. Mogla
    by pojsc tylko wtedy gdyby była oczyjąca lub realizowana

    Grześ