  • 1. Data: 2009-05-30 09:19:26
    Temat: Przelewy pomiędzy kontami PAYPAL
    Od: "..." <i7i@@onet.pl>

    Jest tak.

    Szwagierka ma konto w PAYPAL i ja mam też konto w PAYPAL
    W obu kontach podpięte są karty Visa ale nie są podpięte żadne konta
    Bankowe.
    1.Jak przelać np. z karty Szwagierki na moje konto $ ???
    2. Jak wybrać te $ w PL ?..... Czy musze podpiąć jakiś Bank pod konto w
    PAYPAL ? ........chyba tak ?

    pozdr

  • 2. Data: 2009-05-30 09:52:43
    Temat: Re: Przelewy pomiędzy kontami PAYPAL
    Od: Tomasz <t...@g...com>

    On 30 Maj, 11:19, "..." <i7i@@onet.pl> wrote:
> [...]
    > 1.Jak przelać np. z karty Szwagierki na moje konto $  ???
    > 2. Jak wybrać te $ w PL ?..... Czy musze podpiąć jakiś Bank pod konto w

    PayPal -> Zarządaj płatności.

    A nie prościej, szybciej i taniej zrobić zwykły przelew?

  • 3. Data: 2009-05-30 11:49:27
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    On 30 Maj, 11:19, "..." <i7i@@onet.pl> wrote:
    > PayPal -> Zarządaj płatności.
    >
    > A nie prościej, szybciej i taniej zrobić zwykły przelew?

    aż tak tragicznych przeliczników nie mają
    a sam przelew chyba ok. 4zł

  • 4. Data: 2009-05-30 13:41:42
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "..." <i7i@@onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Bankowe.
    > 1.Jak przelać np. z karty Szwagierki na moje konto $ ???
    nie możesz tego zrobić kontem bankowym?
    paypal w kraju szwagierki i do tego podpiąć jej kartę
    przelać w polskim paypal "mass pay"

    > 2. Jak wybrać te $ w PL ?..... Czy musze podpiąć jakiś Bank pod konto w
    > PAYPAL ? ........chyba tak ?

    możesz mieć salda usd lub pln, jak chcesz zdecydować kiedy wybierać to
    przelej w usd, musisz podać konto bankowe do wypłaty w swoim paypal, ten sam
    kraj: konto bankowe i paypalowe
    konto przelewającego musi być zweryfikowane

    raz przygotowane pozwoli na bardzo szybkie i tanie przelewy ze stałą opłatą

    ty jednak pytałeś o kartę (pomyśl o przelewie na konto paypal)
    konto soobiste: 3,4% + 1,35 PLN(limit 2 transakcji online rocznie)
    specjalne/firmowe: 1,9% + 1,35 PLN do 3,4% + 1,35 PLN