    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 6 Oct 2021 03:54:06 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Przelewy na rachunki kart kredytowych - Alior odrzica
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 6 października 2021 o 12:24:20 UTC+2 Robert_DF napisał(a):
> [...]
    mam w okolicy zera zadłużenia, a już dwa razy przekładali koncert Stinga - więc jeśli
    Sting umrze, zanim ten koncert się odbędzie, to wpadnę w nadpłatę ;) - ale już nie
    pamiętam, co odpowiedzieli.

    > nie daj się, pytaj do skutku, jak to w banku mogą nie wiedzieć? ;-)

    To myślisz, że wiedzą, kiedy Sting umrze (hmmm, to już wygląda na usiłowanie
    zabójstwa ;)?

    A w banku wiedzieli, tylko mi się w głowie nie zmieściło, bo odpowiedzieli tak:
    "Pragnę wyjaśnić, że księgowanie na rachunku zwrotu transakcji czy spłaty, które
    spowoduje wystąpienie nadpłaty na rachunku Pana Karty Kredytowej w przypadku braku
    złożenia dyspozycji przeksięgowania środków w kolejnym okresie rozliczeniowym
    spowoduje automatyczne naliczenie opłaty za nadpłatę, w tym przypadku jeśli na
    rachunku Pana karty kredytowej saldo rachunku będzie dodatnie równe lub wyższe niż
    200 zł."