  • Data: 2021-10-06 13:31:57
    Temat: Re: Przelewy na rachunki kart kredytowych - Alior odrzica
    Od: Robert_DF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A w banku wiedzieli, tylko mi się w głowie nie zmieściło, bo odpowiedzieli tak:
    > "Pragnę wyjaśnić, że księgowanie na rachunku zwrotu transakcji czy spłaty, które
    spowoduje wystąpienie nadpłaty na rachunku Pana Karty Kredytowej w przypadku braku
    złożenia dyspozycji przeksięgowania środków w kolejnym okresie rozliczeniowym
    spowoduje automatyczne naliczenie opłaty za nadpłatę, w tym przypadku jeśli na
    rachunku Pana karty kredytowej saldo rachunku będzie dodatnie równe lub wyższe niż
    200 zł."

    czyli wszystko zależy od Stinga, jak umrze i dostaniesz zwrot, który
    spowoduje nadpłatę >200 zł to bank pobierze opłatę...

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje