  • Data: 2021-10-05 14:20:03
    Temat: Re: Przelewy na rachunki kart kredytowych - Alior odrzica
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 5 października 2021 o 14:05:30 UTC+2 Marek napisał(a):
    > ?? Zawsze nr do spłaty był widoczny w szczegółach karty.

    To są reminescencje ze śp. forum mBąka.
    Być może kiedyś pokazywał się numer eKonta - zgodnie z ich "filozofią", że eKonto
    łączy wszystkie usługi (i przez to można było mieć tylko jedno, co uniemożliwiało np.
    założenie wspólnego z małżonką - działały jedynie sztuczki w rodzaju izzy - i przez
    to po ślubie wyniosłem się z mBąka do śp. db).
    Jak ktoś koniecznie chciał numer rachunku technicznego to dostawał - ale po bojach z
    mLinką.

    > Spłaty
    > przelewem z zew. na ten nr przez 16 lat działały więc dlaczego teraz
    > nagle miałby być z tym problem (od strony mBanku)? Zleciłem testy z
    > innych banków i zobaczymy jak to przechodzi teraz.

    Było coś o księgowaniu - więc trzeba zajrzeć w historię, czy jest tam przelew, który
    poszedł ORAZ zwrot, czy też w historii rachunku niczego nie ma, a to "odrzucone" jest
    jedynie z historii zleceń.