  • 1. Data: 2002-05-14 14:33:19
    Temat: Re: Przelewy - gdzie najmniejsze prowizje ?
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > W jaki sposob (gdzie ?) zrobic zeby placic jak najmniejsze prowizje od
    > przelewanych mBanku pieniedzy ????

    Na pewno mozesz zalozyc sobie darmow ekonto Young24 czy jakos tak w WBK
    - tani przelew (pieniadze ida 2 dni) kosztuej 50 gr - przelewy tylko
    na zdefiniowane rachunki. W Lukasie nie ma chyba kont dla osób
    niepelnoletnich... W innych bankach konta mlodziezowe nie maja chyba
    darmowego dostepu przez net ale moge sie mylic, oblookaj strony bankow
    to moze cos znajdziesz.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 2. Data: 2002-05-14 14:48:28
    Od: "Rad'ek" <A...@p...fm>

    Użytkownik "Morph" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam zamiar zalozyc sobie eKonto w Mbanku (a dokladnie izzykonto bo <18 )
    > Bede co miesiac wplacal do nie go jakas kwote. Jak wiadomo Mbank dziala
    > tylko w internecie, zatem nie mozna do niego wplacic bezposrednio jakiejs
    > kwoty, tylko przy pomocy posrednikow.
    > W jaki sposob (gdzie ?) zrobic zeby placic jak najmniejsze prowizje od
    > przelewanych mBanku pieniedzy ????
    >
    > Pozdrawiam
    > Morph

    i ustaw zegar z kompie :-(

    radek

  • 3. Data: 2002-05-14 14:54:26
    Od: "Morph" <s...@g...pl>

    > i ustaw zegar z kompie :-(

    ups
    sorki
    mialem ustawiony zly timezone, dlatego nie zauwazylem.

    Pozdrawiam
    Morph

  • 4. Data: 2002-05-14 15:51:56
    Od: "Morph" <s...@g...pl>

    > Na pewno mozesz zalozyc sobie darmow ekonto Young24 czy jakos tak w WBK
    > - tani przelew (pieniadze ida 2 dni) kosztuej 50 gr - przelewy tylko
    > na zdefiniowane rachunki.

    Wszystko cacy tylko ze po roku trzeba odnowic karte (20zl). Tak wogole karta
    nie byla by mi potrzebna bo mialbym z mBanku.
    Nie ma tanszej opcji ?

    Pozdrawiam
    Morph

  • 5. Data: 2002-05-14 16:40:36
    Od: "Grzes" <p...@a...net.pl.spam>

    jak chcesz to mozesz nie robić sobie karty, pierwsza karta w BZWBK jest
    bezplatna (na 2 lata) a z nastepnej mozesz zrezygnowac w odpowiednim czasie.
    Przelew kosztuje rzeczywiście 0,5 zł ale robiony przez BZWBK24 a idzie 1
    dzien jesli jest zrobiony do godz. 14 a 2 dni po 14

    Grześ

  • 6. Data: 2002-05-14 16:44:58
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Przelew kosztuje rzeczywiście 0,5 zł ale robiony przez BZWBK24 a idzie 1
    > dzien jesli jest zrobiony do godz. 14 a 2 dni po 14

    Niestety nie jest to prawda...
    Jesli kase wysle z data przyszlo i pojdzie pierwszym eliksirem w ponedzialek
    to kasa jest po poludniu ale we wtorek.

  • 7. Data: 2002-05-14 18:45:45
    Od: "szefo" <s...@i...pl>

    Konto (bodajze lokacyjne) w raiffaisen - za darmo i przelewy za darmo . Ja
    tak robie- przelewy eliksirkiem szybciutkooooooo
    pozdr.

  • 8. Data: 2002-05-14 18:54:33
    Od: "szefo" <s...@i...pl>

    Ps. tylko nie wiem jak to jest w wypadku <18 (umknelo mi to gdzies w
    pytaniu....)

  • 9. Data: 2002-05-14 19:24:20
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Niestety nie jest to prawda...
    > Jesli kase wysle z data przyszlo i pojdzie pierwszym eliksirem w ponedzialek
    > to kasa jest po poludniu ale we wtorek.

    Ano wlasnie,
    oczywiscie to co napisal Grzes jest prawda jesli mowimy o elixirze ale
    on kosztuje 1,50 :-( Z drugiej jednak strony ta roznica 1-2 dni w przelewie
    w wypadku wlasnego rachunku ma znaczenie przy sumach rzedu kilku tys zl.
    - normalnie 5-50 gr straty na odsetkach to nie az taki bol.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 10. Data: 2002-05-14 19:27:50
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Wszystko cacy tylko ze po roku trzeba odnowic karte (20zl). Tak wogole karta
    > nie byla by mi potrzebna bo mialbym z mBanku.
    > Nie ma tanszej opcji ?

    Raczej nie... na pewno PKO BP (SA nie pamietam) ma darmowe konto mlodziezowe
    Graffiti czy jakos tak ale bez dostepu do netu. Dobre banki do wplacania
    pieniedzy i przelewania kasy na mbank czyli Lukas i LG nie sa dla Ciebie
    dostepne.

    Pozostaje wiec tylko BZWBK, pierwsza karta jest za darmo i wazna 2 lata
    (oczywiscie warto wziac Maestro) a potem sam zdecydujesz. Z tego co sie
    orientuje to karta do IzzyKonta kosztuje 36 zl / 2 lata czyli dwa razy
    drozej niz wbkowska...

    BTW - ciekawe czy do konta Young mozna dostac debetowa VC ? :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl