  • Data: 2004-07-06 13:27:13
    Temat: Re: Przelew ze zlym adresem
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jerry vel Szkodnik wrote:

    [...]

    > Zaraz teraz Ty mieszasz. Te dwie sprawy o których ja piszę(oszustwo i
    > pomyłka) prowadzą do tego właśnie, że bank nie zrobi żadnego storno, bo na
    > jakiej podstawie. I dopuki mam dobry humor to oddam, a jak mam zły to
    > powodzenia w szukaniu kasy.
    Bo ten kto Ci przelał, "poprosi" swój bank o pomoc w "odwróceniu"
    transakcji? (Tak zdaję sobię sprawę z problemów)

    > No właśnie po co są obowiązkowe skoro niczemu i nikomu nie służą. Odwołam
    > się do Strassburga i powiem, że jest to jawne wprowadzanie w błąd. Niech je
    O to coś nowego. Kto Cię wprowadza w błąd?
    > zlikwiduja i przeciętnego zjadacza chleba nie dezinformują.
    Przez długi czas trzeba było wypełniać "nazwę banku", tylko co z tego.
    Skoro trzeba je
    > wypełniać to ja dommniemam, że są wykorzystywane do weryfikacji, a nie są.
    Na jakiej podstawie to domnimanie ?
    > Ale tym to juz się adwokat zajmie.
    >
    > ;)

    [..]

    > To powiedział "wujek dobra rada" komus kto ma z tym problem i tyle.
    Aha.

    [...]

    > Kiedy bys ich nie otwierał napisałeś że w jednym chcieli dow. os. w innym
    > nie czyli potwierdziłeś, że jest róznie. Kiedys w każdym chcieli i bez dow.
    > osob. a czasem i drugiego dok. nie otworzyłeś konta, ba pamiętam jak w
    > jednym banku chcieli zaświadczenie o zarobkach nawet i wcale nie chciałem
    > pożyczać chciałem swoją kasę tam trzymać... nie chcieli.
    uważasz, ze to dobrze, że do otworzenia konta potrzeba deklaracji o
    zarobkach 8-O ?

    Teraz wysyłasz
    > ksero i tyle.

    > No mi przeszkadza i wyraziłem swoje zdanie. Nie przekonałeś mnie niczym, że
    > niesłusznie mi to przeszkadza.
    Trudno. Ale i tak będziesz musiał z tym żyć.

    > Jak dla mnie EOT.
    Chyba tak.
    KJ

    --