    From: Jerry vel Szkodnik <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew ze zlym adresem
    Date: 6 Jul 2004 12:50:46 GMT

    Kamil Jońca naklikał posta o treści następującej:

    > Napisz algorytm a my go tu sobie potestujemy. Do tego czasu jest to
    > Twoje głębokie przekonanie i nic więcej.
    Mam swoją pracę, dziękuje. Co do przekonań to również twoje jest tylko
    przekonaniem, że się nie da. Zgadza się?

    > Owszem . pojawiły sie na Twoim koncie pieniądze które Ci się nie
    > należą.
    > Ty je wydałeś. Wiesz może co to bezpodstawne wzbogacenie?
    Wiesz co powinnienem napisać coś co napisałeś mi. Napisz mi jeszcze, że
    powininem codziennie sprawdzać saldo i dokładnie czytać duplikaty
    przelewów. Sam sobie zaprzeczasz-przecież nr się zgadzał nie?

    > Twój.
    Dlaczego?

    > Dobre pytanie. Zaszłość historyczna po czasach przed NRB ? Wcale bym
    > się nie zdziwił gdyby za jakiś czas zaczęto operować tylko numerami
    > konta + tytuł przelewu
    Według mnie tak już jest, a reszta to pic na wodę.

    > Ja też. Aż trafiłem na na przypadek, ze mi ginie sporo przesyłek. A
    > poza tym znowu zbaczasz. Mam wrazenie, ze wyznajesz pogląd, ze jesli
    > ktoś ma adres korespondencyjny <> adresu zameldowania/siedziby to ma
    > nieporządek. A to jest hmmm .... uproszczony model świata.
    Zostawiam bez komentarza bo to ty zacząłeś o tym nie ja. Poza tym gdzie
    zbaczam??? Dopatrujesz się zawsze nie tego co chcę napisać. Czy jak ciężko
    piszę? Miałem przez jakiś czas dwa adresy jeden zameldowania, jeden
    korespondencyjny, oba różne i w niczym mi to nie przeszkadzało, nie miałem
    z tym problemów itd, jak ty masz to się przemelduj.

    > Wykonalne jest. Technologią miliona chińczyków. Pytanie czy warto. I
    > to Ci usiłuję cały czas uświadomić.
    Nie odpowiadaj mi już na to pytanie bo znam twoją odpowiedź. Po prostu się
    zastanów czy porównanie adresów bądź bardziej ogólnie większa weryfikacja
    przelewów jest niewykonalna? tak wiem jest niewykonalna....

    > Erm. o Porządnym sprawdzeniu to mogę mówić gdy otwierałem konto
    > lokacyjne w Rajfim. To pamiętam. I NOrdei.
    > Jak to wyglądało Inteligo, to nie pamiętam.
    > Natomiast w przypadku Xeliona, i jeszcze czegoś (kurcze, za dużo tych
    > kont było :-) ) kurierowi wystarczył podpis, nie musiałem nawet
    > dowwodu pokazywać.
    No i właśnie przyznałeś mi racje kiedyś weryfikowali, dziś przestaja,
    niedługo nic nie będą chciali(oczywiście przesadzam aby podkreślić powagę
    sytuacji), a mi odpisałeś że bredzę? Lubisz po prostu sie spierać.

    > To zrób.
    Nie jestem pracownikiem banku i nie mam zamiaru cokolwiek komukolwiek robić
    mam swoje zajęcia i dziękuję. OK Może lepiej napisz do banku zróbcie, a nie
    mnie się przyczepiłeś.

    > Netykieta nakazuje poczytać grupę przez jakiś czas zanim się zacznie
    > na nią pisać. Gdybyś to zrobił znałbyś odpowiedź.....
    Kilka znalazłem dziękuje, grupę sobie poczytałem. Co do netykiety to
    nakazuje również ciąć posty i porawnie cytować... przygadał kocioł
    garnkowi...

    --
    Jerry vel Szkodnik

    http://www.nosugaradded.pulsnet.pl